2012. június 19., kedd

önszorgalomból

Tegnap este - pusztán önszorgalomból -, elvittem a blökit sétálni. Nem volt valami hűdenagy késztetésem amúgy a marha melegben, de azt gondoltam, nem baj ha a büdös irodában adminisztrálós, idióta árajánlat írós, izzadságszagú végtelen nap után átszellőzik valamennyire a fejem...
Szal elballagtunk a holtághoz, ahová gyenge pillanataiban futni járok (főleg teoretikusan, mert gyakorlatilag igen kevésszer voltam), kerestem egy szabad flekket a sok csendesbolond horgász között, aztán hagytam, hogy világmegváltó ötleteim szülessenek a szúnyogcsípések hatására, a kutya pedig kedvére vadásszon piócát, halat, békát... :-DDDDD

Nohát. A Magas-Tátrán agyaltam leginkább, meg azon, milyen túrákat lehetne teljesíteni ott a 9 éves boszorkány meg a 4 hónapos bolhás társaságában (bár az még nem végleges, hogy a Mukkot is visszük.) Íme az eredmény! :-DDDDD Úgy gondolom, ezzel megörvendeztetem azt a napi min. 1 olvasót is, aki a googlen keresztül, a Magas-Tátrára keresve téved ide. Az az áldott jó szívem nekem!... :-DDDDD

Kriván
Na ezt nem valószínű, hogy idén abszolváljuk, de mivel az egyik nagy álmom, hát kikerestem a vonatkozó dógokat. Marad akkorra, amikor már kicsit megnőtt a boszorkány & megbízható kondiban lesz. Jelenleg nem merném vele együtt bevállalni, egyébként minden probléma nélkül..
Emelkedés: 1355 méter
Ereszkedés: 1355 méter
Táv: 12,8 km
Idő: 6:30
Indulás & érkezés: Tri Studnicky parkoló

Ostrva
Ez a közös álmunk a nasságos úrral, aztán lehet hogy lesz is belőle valami. Tavaly jól megnéztük a helyet, azt hiszem minden gond nélkül menne mindennyiunknak. Meglátjuk.
Emelkedés: 922m
Ereszkedés: 1222m
Táv: 17,2 km
Idő: 5:20
Indulás: Strbské Pleso
Érkezés: Vysné Hágy

Chata Plesnivec (Gyopár menedékház)
Nos, az egyik majdnem tuti idei túránk. A nagynénim volt ott tavaly, szerinte teljesen problémamentes, inkább sétálás mint túra. Meglátjuk.
Emelkedés: 665 m
Ereszkedés: 665 m
Táv: 10,2 km
Idő: 3:13
Indulás: Tatranská Kotlina
Érkezés: Tatranská Kotlina

Sliezsky dom (Sziléziai ház)
Ez a túra tavaly is tervben volt, de idén tuti hogy abszolváljuk. Azt a változatát néztem, ahol az aszfaltúton jönnénk le, de ha nem leszünk fáradtak, akkor a sárga jelzésen is lehetne... Alakul majd.
Emelkedés: 570 m
Ereszkedés: 850 m
Táv: 10,9 km
Idő: 3:17
Indulás: Hrebienok
Érkezés: Tatranská Polianka

Téryho chata (Téry ház)
Ezzel a túrával indítjuk a nyaralást, ez végleges :-) Tavaly a haverék a boszorkánnyal egyidős kiscsajjal, tornacipőben felmásztak oda, hát akkor nekünk se lehet gond (nem nagyképűségből mondom, hanem tényként.)
Emelkedés: 860 m
Ereszkedés: 860 m
Táv: 13,8 km
Idő: 4:22
Indulás: Hrebienok
Érkezés: Hrebienok

Brncalka (Zöld-tavi ház? lövésem sincs)
Ez a legújabb ötlet, csak még az ideális útvonalat nem agyaltam ki... :-) Néztem itt egyet, ami a Kőpataki tótól indulna & ugyanoda érne vissza. Ez talán nem a legjobb terv, mert ha elkezd fújni a szél, hát leállítják a felvonót, mi pedig ott maradunk valahol a medvék között. A szélben. Hihi. Ettől eltekintve, visszafelé is kéne felfele mászni, amihez nincs nagy kedvem, hogy őszinte legyek. Nos még majd kifundálom, mi lenne a legjobb változata a túrának, addig is legyen ez:
Emelekedés: 950 m
Ereszkedés: 950 m
Táv: 10,6 km
Idő: 4:25
Indulás: Skalnaté Pleso
Érkezés: Skalnaté Pleso


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése