2012. május 29., kedd

én vagyok a falu rossza egyedül

Hihi, ez a nóta jutott az eszembe, pedig nem is rólam van szó, hanem egy pirospozsgás, nagy benga quados gyerekről :-D
Ücsörögtünk a súlovi kocsmában, aztán hallgattuk a szomszéd asztalnál folyó eszmecserét. Muszáj leírnom, egyrészt mert annyira brutális, másrészt meg tanulságoktól se mentes :-D A sok káromkodást is benne hagyom, mert csak úgy autentikus az egész :-DDDDD

Szal a kocsmába alig tudtunk bemenni, mert pontosan a bejáratnál parkolt egy bazi nagy quad, hogy alig lehetett elférni mellette. A quadon meg minden létező fittyfene, csörlő, sisakok, kisbalta, tudomisén micsoda.

Benn pedig a pirospozsgás, jól táplált gyereket kérdezgették a haverok:
- Hallod Miso, hogy volt azzal a kis medvével? Mi lett aztán vele?
- Elvitték az állatvédők!
- De hát hogyan találtad?
- Mentem az erdőben, oszt hallom hogy sír a kismedve. No mondom gáz van, mert tuti itt az anyja is! De csak nem hagyta abba, jó sokáig semmi se történt, hát akkor mondom odamegyek mijafaszt sír. Ott volt beszorulva a kis büdös egy repedésbe. Asziszem lepottyanhatott föntről, oszt arra akart kigyönni. Az anyja meg nem találhatta meg vagy mi. A fasz se tudja mióta lehetett ott. Mondom fölhívom a polgármestert, küldje ki a kurva állatvédőket, szabadítsák ki a kis büdöst. Aszongya kiküldi őket. Én meg mondom ott maradok addig. Egyszer csak hív ez a fasz polgármester, hogy menjek le, oszt mutassam az utat az állatvédőknek, hol van a kis bocs. Bazmeg akkor lettem kurva ideges! Mert ilyenkor mindig jó vagyok bazmeg! A kurva természetvédők meg megbüntetnek hogy quadozok az erdőben! Mondtam nekik bazmeg, nem okozok kárt semmiben, nem szemetelek, nem csinálok semmit, csak kivittem a haverék cuccát mert mennek mászni, most meg megyek a dolgomra, erre aszongyák ez nem az első eset, oszt képzeljétek, elküldték a büntetést! Basszák meg, ki nem fizetem, az is biztos! Meg ez a fasz polgármester is!... Amikor égett az erdő, hajnali kettőkor felkeltett, hogy menjek, mutassam az utat a tűzoltóknak, mert nem tudnak merre felmenni. Ott oltottam a kurva tüzet másnap délig. Reggel felhívtam a főnököt, hogy nem megyek dolgozni, mert oltom a kurva erdőt. Még jó hogy ilyen megértő ember. Utána meg azt se mondták köszönöm. Télen is, amikor túrtam a kurva havat, soha nem csak a ház előtt túrtam el, hanem az egész utcából, meg még a templom elől is, aztán ki köszönte meg? Na ki? A sok vénasszony, senki más!
Na de most! Elvitték a kurva medvét végül, nézzétek, ilyen kicsi volt (ekkor körbeadta a telefonját, hogy mindenki láthassa - a többiek álmélkodtak, hogy jééé, tényleg milyen kicsi, milyen aranyos a kis szaros stb. stb. stb.) én meg elmentem a polgármesterhez, aztán mondom neki: Jó gyerek vagyok én, segítek ahol tudok. De ha még egyszer megbüntetnek, mert quaddal járok az erdőben, hát rágyújtom a hivatalt, az bizisten! Mert mindenféle szar ki van írva: nem szabad kempingezni, nem szabad virágot szedni, nem szabad lepkét fogni, de az meg hol van kiírva, hogy nem szabad quadozni? He? Amikor a Fero elvágta a lábát a láncfűrésszel, akkor is kit hívnak, hogy hozza le? Na kit? A fasz polgármester meg csak bámult oszt nem szólt egy szót se! Fasz kivan az ilyenekkel!

13 megjegyzés:

  1. Tégedet mindig jó olvasni!
    Szal, mi sem megyünk ám a szomszédba hasonló hülyeségekeért.
    Az ember csak ücsörög(a saját udvarán, éppen kutyát oktat stb.) és helyben a színház.
    Néha úgy érzem jó, hogy van agyam,
    néha meg azt , hogy jó volna agy nélkül.

    VálaszTörlés
  2. Milyen kiskutyitok van? Megint spániel? Mire tanítjátok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most éppen németjuhász,
      de csupa játék az egész kutya.
      A labda szinte állandóan a szájában, ha éppen nem
      a kiszemelt áldozatának hajigálja, jó munkakutya lenne
      belőle, könnyen tanul és szófogadó,
      kivétel az a kis apróság, hogy a virágaimat előszeretettel kikaparja.
      A spánin gondolkodtam, hogy veszünk mellé, de az már úgy sem lenne
      olyan mint az előző és így inkább marad egyedül Zekifiú.

      Törlés
    2. Küldhetnél róla egy képet! ;-)

      Törlés
    3. [url=http://kepfeltoltes.hu/view/120605/K_p_021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/120605/K_p_021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
      A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

      Törlés
  3. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

    VálaszTörlés
  4. Óóó milyen kis aranyos :-) Mennyi idős? Nem tudom miért hittem azt hogy sokkalta nagyobb (tán mert gyagya vagyok e)

    Megnézem így működik-e a link, mert az előzőket valahogyan összetörte. Valahol meg lehet engedni a linkelést kommentben, csak nem tom hol. Jaj.

    http://kepfeltoltes.hu/view/120605/K_p_021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés
  5. Höhö, megengedtem itt valamit, de ettől még nem nyílik ki a link... Nagyon tudok! :-D

    VálaszTörlés
  6. Ó, hát a technika ördöge, két képet töltöttem föl
    de csak az egyik jött össze.
    Megpróbálkozom a másodikkal, hátha.
    Egyébként kétéves a drágám, de mivel a fotómasinám nem működik
    egy februári képet küldök.
    http://kepfeltoltes.hu/view/120607/K_p_014_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés
  7. köszönöm! küldök neki egy kellemes kis fülsimogatást :-))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy jó gazdi mindig büszke a kutyájára,
      a "simit" átadtam : ))
      A te, pöttömöd is haláli lehet, a képek alapján,
      és azt hiszem nagyon jól teszed, hogy minél hamarabb
      elkezdted a "trenírozását".
      Hónapok,évek múlva lesz meg majd az igazi haszna.
      Szóval csak így tovább!
      Én is küldök "simit" a buksijára :))

      Törlés
  8. Átadom holnap reggel, mert már elment aludni hálajanagyjóégnek :-D

    VálaszTörlés