2012. szeptember 20., csütörtök

negatív láz

Hát basszus, azom van!
Kerestem a neten mijabánat lehet ez, aztán nagyon úgy tűnik, hogy nem én vagyok az egyetlen ember, akit ilyesmi kínoz, viszont dokik azt mondják, hogy pajzsmirigyet kéne vizsgáltatni... Mire? Megfázásra? Jajistenem. Hügyék gyülekezete az orvosi kamara, de komolyan!
Az az érdekes, hogy végigprodukálom a láz összes tünetét: izomfájdalmak, hidegrázás/hőérzet & izzadás, ez változó mert hát mikor hogyan alakul éppen, fejfájás, égő szem. A "lázam" viszont 35.7, 36.1, 35.9 ésígytovább. Még véletlenül sem emelkedik 36.5 fölé...
A pajzsmirigy nem okés, mert egyrészt nem híztam tetemes mennyiséget, másrészt nem vagyok fáradt sem, inkább a hiperaktívságot kéne nálam kezelni mindenfajta nyugtatószerekkel, a megfázáson kívül remek egészségnek örvendek... Szal a megfázáshoz, amim most van, ilyen torokgyulladás & nátha vonalon, remekül passzolna a láz is, de ne ilyen negatív legyen már, könyörgöm!

Azt írták ezek a netes csodadokik, hogy testmozgással sokat lehet segíteni az alacsony hőmérsékleten. Szal akkor legyen, futottam egyet a kutyával még a szélvihar előtt, amitől aztán olyan rosszul lettem, mint akin átment egy úthenger. Vert a jeges veríték, szédültem mint állat, mindenhol hasogatott, ahogy hazaértem hát le kellett feküdnöm, pedig ezer dolgom lett volna... Szal nem értem. Amit meg nem értek, az rettentően idegesít. Megittam több kanna forró teát, vettem forró fürdőt, na ezektől kicsivel jobb lett, meg a fájdalomcsillapítótól is, amit eredetileg azért kaptam be, mert elviselhetetlenül hasogatott a fejem, de hátul a tarkó környékén, ahol sose szokott.

Na itt tartunk. Most menjek el a Robert de Niróhoz hogy melegítsen meg??? :-DDDDD Na jól néznénk ki!

2 megjegyzés:

  1. Fogalmad sincs róla mi a bajod csak random tényekkel dobálózol megijesztve az embereket !

    VálaszTörlés