2012. szeptember 17., hétfő

megyek a lakatlan szigetre

... mert már kezd tele lenni a puttonyom a kamaszokkal. Höhö.
A boszorkány erősen kamaszodik, ami miatt kényes, bőgős & hangulatos. Azt hiszem nem ártana helyenként két bazi pofon... :-( Okés, nem verem, de az idegeim kezdik felmondani a szolgálatot. Jajistenem.
Nem elég egy kamasz a családban, ugyebár, a kutyát is kapkodja a pubertás de rendesen. Nála úgy nyilvánul meg a dolog, hogy egész egyszerűen levegőnek néz, ha szólok hozzá, neadj isten azt mondom pl. hogy gyere ide, akkor elfordítja a fejét & megy az ellenkező irányba. Nomármost, nála se ártana egykét valagbarúgás, merizééé :-D

Épp ilyesmin elmélkedtem tegnap, amikor megsétáltattam a kutyát alaposan, hadd örüljön mán, na meg én is. Elmentünk a kettes holtágig meg vissza, de sok örömöm nem lett belőle, mert kiborított a végére az átkozott bolhafészek. Remélhetőleg átmegy rajta ez a kamaszodás hamar, még mielőtt agyonütöm. A boszorkány pedig lerobbant, szerintem légcsőgyulladás, mert úgy köhög ahogy egy vaddisznó röfög, plusz csupa láz szegény. Mindjárt lépünk dokihoz.
Sajnálkoztunk egyébként, mert tavaly egyetlen egyszer sem hiányzott a suliból, szóval komoly rekord volt & a tanító néni nem győzött csodálkozni, hogy vasból van-e a gyerek vagy mifene...

Nos itt tartunk. A lakatlan szigetre való elköltözést elhalasztom addig, míg a törpe meg nem gyógyul, erre jutottam :-D
Addig is, sok szeretettel nekem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése