2012. szeptember 1., szombat

ősemberesdi

Nagy bánatomra, vége lett az ősemberesdinek. Kedd délutntól ma estélig tartott a vadkemping :-) Csudijó volt! Egyértelműen kiderült, hogy a civilizáció vívmányaiból a zuhanyon kívül semmi nem hiányzik. Nem csak hogy izééé, annyira nem is hiányzik, hanem egy icipicit sem. Ez azért nagyon szuper megállapítás.
Az időjárás napközben stabil volt, hanem éjjelente változó. Az első éjjel - kevés híján -, majd belénk fagyott a kaka. Jaj. Mindössze 5 fok volt, ami azért nem egy trópusi meleg. Be is öltöztünk ahogy illik, na de szegény kis boszorkányt úgy beöltöztettem, hogy majdnem hőgutát kapott :-D Egész éjjel azért keltegetett, hogy hadd vetköződjön mán le, mert szakad róla a víz. Mondtam nem lehet, marha hideg van, aludjon. Hihi. Azután nagyjából fél óra múlva: anyaaaa, a sízoknit se vehetem le? Nagyon melege van a lábamnak.
Persze az anyai szigor is megenyhült ennyi nyafogástól, hát mondtam neki vetköződjön, ha úgy kényelmesebb... Persze ő könnyen vetkőzött a -15-ig jó hálózsákjában, én meg aludhattam kabátban... Azt hiszem következő lépésnek magamnak is veszek egy ugyanilyen hálózsákot!
A tegnapi éccaka viszont +20 fok volt, akkor meg én keltem fel óránként vetkőzni. A végére már csak bugyi meg póló maradt rajtam, pluszban a tökig kinyitott sátor :-DDDDD

A kis boszorkány igazi vasember: nem elég hogy vetkőzött ő is éjjelente, hanem naponta úszott egy fél órácskát az Ipolyban, aminek a vize annyira nem termálvíz, hogy qwwwwwahideg. Egyszer próbáltam meg belemenni, de amikor már bokán felül ért a jeges víz, inkább feladtam. A boszorkány amondó volt, hogy ez pont jó, aztán úszott benne nagyokat, mert hát egyetlen alkalmat sem hagy ki a lubickolásra, mióta megtanult megbízhatóan úszni.

A kis bolhás is remekül viselte a kempingezést. Azt hiszem hízott 2 kilót, mert annyi kajált koldult; nem csavargott el & rettenthetetlenül őrizte a tábort. Hatalmas ugatásokat rendezett le, de ha esetleg ugrott egy hal a vízben, akkor azonmód bemenekült az autó alá ugatni :-D Éjjelre megkötöttük, leginkább azért, hogy egy róka el ne vigye. Nem hinném hogy elcsatangolt volna a sötétben, mert napközben se ment sehová.

Szóval gazdagabbak lettünk jó sok élménnyel, szúnyogcsípéssel & pár művészi képpel, amiket most nem töltök fel, mert lövésem sincs, hogy a nagy kupiban merre lehet a fényképezőgép. Mindent behánytunk a lépcső alá, azzal hogy majd a jövő héten elrakom. Holnap is lehetne, csak lépünk Nyitrára egy punkfesztiválra, a susnyásból alól csak egy kis kultúrzene szabadíthatott ki időnap előtt, hehe, szal nem lesz időnk mindenféle kispolgári dolgokkal foglalkozni.

Ez a helyzet jelenleg. Megyek aludni, jaj de fura lesz frissen fürödve, tiszta ágyon, puha párnák közt... Valahogy nem vonz, azért vagyok még mindig fenn. Mindig is mondtam, hogy jobb a nomádoknak!... :-/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése