2012. szeptember 21., péntek

pom-pom

... pompás jó napom pom-pom volt! :-)
Vettem másik kabátot a szétszakadt régi helyett, ezzel el is múlt a lelkibetegségem egyből! Nem mondhatnám, hogy valami radikális nagy a változás, mivel softshell (nekem maximálisan bevált) és épp úgy fekete-piros, mint a régi volt, pedig eredetileg kéket terveztem, hogy passzoljon az Asolóhoz. Na a kék nem tetszett, hanem ez a fekete... Jujujuj.
Az anyaga azonban még elasztikusabb, még puhább mint a réginek, a fazonja pedig annyival jobb, amennyivel hosszabb a derékrésze ennek. Egyszerűen csudijó! Igaz, a hónaljnál nem szétcipzározható, hanem valami ultra légáteresztő anyaggal kombinált azon a részen, hát nem hinném hogy nem lesz teljesen okés. Főleg arra, amire én használom, hihi :-DDDDD

Muszáj volt azon nyomban tesztelni, hát kaptam a kutyát & kabátot, aztán húztunk ki az erdőbe. Egészen a hidas tisztásig jutottunk, pedig tervben volt egy nagyrétre való felkapaszkodás is, na az nem jött össze a térdig érő sár miatt. A fene gondolta volna, hogy ilyen bazi sok eső esett az éjjel!... Mindegy, végigjártuk az erdő innenső részét vihartempóban; így is másfél órát tartott. Élveztem, pedig még nem is igazán színesek a fák, de van ám szarvasbőgés, nem bírnak a bikák magukkal ahogy az kiderült :-D Az első a közvetlen közelünkben bődült fel, a szívbajt hozta rám, azután már megszoktuk; a huszadik után nem is csináltunk ügyet belőle.
Állati fronton nem láttunk egyetlen szarvast sem, csak egy rókát, meg egy meghatározhatatlan fekete surranó árnyékot, valószínűleg vadmacska lehetett, esetleg nyest, elég távol volt a beazonosításhoz.

Szal minden nagyon kerek, a megfázásom múlófélben, a hangulatom javulófélben, holnap-holnapután meló, hogyamacskarúgjameg.

       PS: Ilyen szép volt az erdő ma késő délután...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése