2012. szeptember 14., péntek

B terv

... az undok őszre meg a sötét télre... :-(
Ki kellett valami útvonalat találnom, merre fogom a sötét téli éccakákon a kutyát sétáltatni. Elsősorban azt kellett kitapasztalnom, merre nincsenek ütődött kutyák, amik kirohangálnak, aztán boldog-boldogtalant jól megtámadnak. Nem is volt olyan egyszerű ez a menet, mert azért csak akadnak; sőt mindkét fő útvanolon van egy ilyen rém.
Már a múltkor rájöttem a tutira, ezt ma próbáltuk ki a szakadó esőben. Kereken egy órát szédelegtünk kinn, de a google map szerint ez nem is több mint 2 km. Mondjuk nem értem, miért gondoltam azt hogy több, viszont akkor azt se értem, milyen marha lassan sétáltunk, ha ilyen sokáig tartott... :-D
Azért jó volt kinn a hideg esőben is.
Tegnap már tudtam hogy ez lesz, hát sétáltunk egy fene nagyot a Mukkal, de ma olyan marha szomorú volt, ki se mozdult a jó meleg kosarából, hát muszáj volt kivinnem most is megjáratni egy kicsit.
Amúgy meg rájöttem, hogy nem elég nekem ez a gagyi fejlámpa, ami van, hanem vennem kéne valami brutális elemlámpát, ami elvisz pl. 20 méterre, esetleg távolabbra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése