2012. szeptember 7., péntek

hát ezt nem értem

... hogy a csudába görcsölhetett be, valami istentelen módon egy izom a lábamban?... Méghozzá nem is olyan izom, amit pl. az életben nem használtam, hanem a középső izom a comb első felén? Hiszen az állandóan használatban van, viszonylag jól fejlett (höhö), kell a gyalogláshoz, néha futáshoz, de túrázáskor lefelébe mindenképpen; akkor szokott is égni rendesen, onnan tudom hogy van & működik. Most meg voltam kinn sétálni a kutyával a gáton, no gyön szembe egy pajtyi, szintén kutyával, letérdelek hogy tegyek a Mukkra pórázt, sosem lehet tudni, erre meg úgy maradtam, térdepelve. Még csak azt se mondhatnám, hogy biztos azért van, mert hidegek voltak az izmaim, mert már túl voltunk 3 km-n, rohangáltunk is meg minden, szóval nem lett volna szabad ilyen beteges módon begörcsölnie. Ehhh. Az jutott az eszembe, hogy akinek 40 fölött nem fáj semmije nyilván meghalt - addig még van 5 évem, de tessék.
Idehaza aztán kentem minden fittyfenével, nem lett jobb, max. placebo alapon. Ehh, szép is lenne, ha mindent értenék ezen a világon!

PS: Azt a hazautat a gátról nem kívánom senkinek, még a vérszopó denevér kolléganőmnek se. Bár mostanában nem is szívta a véremet, biztos azért eme nagylelkűség :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése