2012. szeptember 27., csütörtök

jaj a véremnek!

Mert leszívták megint. Szülői értekezleten.
Szétrakták a kölyköket, a boszorkány is másik osztályba jár, hát más anyukák járnak így szülői értekezletre is. Az előző társulat ilyen fontoskodó, feltűnősködő, finomlelkű anyukákból állt, akiket nehezen viseltem, na de a mostaniak meg putriparasztok... Hogy meg vagyok én áldva! Majdnem volt bunyó is, igaz a végét már nem vártam meg.
Most nem tudom eldönteni, melyik a rosszabb: a finomkodók vagy ezek... Édes istenem. Amondó vagyok, nem is megyek többet. Nem lottón nyertem az idegrendszeremet, hogy másfél órán keresztül hügyéket hallgassak önszántamból. Elég melóban 9 órán át pénzért hallgatni őket, wazzzzzze!

Mióta hazaértem, kúrálgatom magam jófajta punk zenékkel. Pl. ezzel, amit minnyán beszúrok. Akik nem beszélik kicsi szlovák, azoknak elárulom a refrént: Ég az istállód! Höhö.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése