2012. október 1., hétfő

alea iacta est

... ahogy a művelt rómaiak mondanák :-)
A helyzet az, hogy megkaptam az ukázt mán megin': találjak ki valamit a jövő hét vasárnapra. Mintha az olyan marha könnyű volna! Valami csudajó túrát, természetesen, lehet brutális is, mert nem biztos hogy a boszorkány is jön velünk. Természetesen érdekes helyre, pazar kilátással. Hihi. Ezen kívül nagyon messze se legyen, mert nincs időnk, szombaton meló, nem tudunk lelépni csakis vasárnap reggel.
Ám legyen.
Összeszedtem hihetetlen kapacitásaimat, végezetül egy gerinctúrát választottam a körmöci hegyekben. Cakumpakk 14 km, a szint 520 méter összesen, de bazi hirtelen emelkedő nincs is benne, inkább olyan hullámvasutazás az egész fel & le, mint a gerinctúrák úgy általában, szóval nem valami brutális. Sajnos a brutális túrák kicsit odébb vannak helyügyileg, amiért igen korán kellene kelnünk, aztán igen későn hazaérni utána; a hétfői meló előtt erre azért nincs túl nagy késztetésem. Lehet nézek még valamit, de amondó vagyok lehet éppen ez is: boszorkánnyal vagy nélküle.

Ma istenien megsétáltattam a hiperaktív ölebet, egészen a zúgóig elmentünk, ami azért több mint 8 km. Megjártuk másfél óra alatt, na okés, nyílegyenes út visz oda de akkor is elégedett voltam magunkkal. Bezzeg ilyenkor, amikor időmilliomos vagyok, gyönyörű az idő meg van is kedvem kinn lófrálni, hamarabb végzek mint tervezem. Amikor meg sietek mint a barom valami miatt, alig bírok időre hazakerülni! Nem értem miért van ez.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése