2012. október 15., hétfő

a rendszer szerencsétlen áldozata

... lehetnék akár én is, de most nem én vagyok! Ez azért elég kellemes érzés.

A helyzet az, hogy vásár volt nálunk, amikor kicsiny városomban 4 teljes napra leáll az élet (minden évben) hát vásároztunk mi is gőzerővel, amitől tán még a rendszer áldozatának is tekinthetném magamat, aztán mégsem. Marha sokat gyalogoltunk, kötelező köröket is, meg csak úgy is, esténként pedig a kutyával, önszorgalomból. Ez tegnap este már nem jött össze, hát ma sétáltattam a blökit, nyomtunk 10 kilométert kellemes tempóban, a zúgóig, a holtágak körül & vissza. Jól esett nagyon. A konzekvenciát is levontam, miszerint legközelebb viszek inni :-D Valahogy nem tudtam elvonatkoztatni a gondolattól, hogy ilyen gány időjárásban, szélben & szemergő esőben nekem biza mézes tea kell, azután meg forró fokhagymaleves...

A szomorú hír az, hogy kifogytam a hiperszuper mindenálló túrázásra használt gatyámat is :-( Elég csúnyán. Végülis 8 kilót fogytam az elmúlt másfél hónapban, mindenfajta megrázkódtatások nélkül, elég volt hozzá egy étlapváltás meg a sok mozgás. Nem hagytam ki semmit, csak a kenyeret plusz a felesleges szénhidrátokat (mindenfajta kelt tészták képében) a többi maradt a régiben. A tablettám a beszólástól gurult el, miszerint "jól felszedtem", pedig még nem is világított a figyelmezető lámpa, hogy izééé, gubanc lenne. Igazából jól éreztem magam, meg hát voltam már ettől sokkalta gyászosabb porhüvelyben is, na de mindegy. Egy próbát megért a kenyér hanyagolása, amondó vagyok
Idáig még mindig nincs baj, bár ezt a hiperszuper méregdrága gatyát sajnálom (valószínű, hogy szerkesztek egy gumit a derekába aztán kész), nos a hetedik kiló táján előkotortam a farmergyűjtemény egy-két számmal kisebb darabjait, és ennyi. Van még ezektől is kisebb, de addig már nem szándékozom fogyni, eléggé úgy néztem ki akkoriban mint akinek mán nincs sok hátra.

A rendszer szerencsétlen áldozata ennél a pontnál lépett a színre, amikor elmentem melóba a két számmal kisebb szerkóimban. Volt is nagy szájtátás, hogy háááámégilyetwazze, ezdemarhajó. Beszélgettem az aranyos kolléganőmmel, hogy hát igen, ennyit tesz a qwa kenyér, meg úgy általában mindenről, köztük az ősemberes teóriáról, amire az utóbbi időben kezdek nagyon rákattanni. Még semmit nem tettem a megvalósításáért, csak belémköltözött a gondolat - majd lesz belőle valami. Ha nem, akkor se történik katasztrófa, hiszen egyenlőre csak gondolat az egész, meg annyi, hogy mélyen egyetértek az alap ötlettel. Na de a denevérnek azonnal közbe kellett kotyognia (pedig a világon senki nem szólt hozzá, a véleményére meg pláne nem volt egyikünk se kíváncsi). A denevérnek a legjobb, ha csöndben marad, mert míg nem beszél, el tudja rejteni a minden sejtjében lekódolt, végtelenül nagy butaságát. Elkezdett ágálni a kenyér mellett, hogy az a fő táplálék, mennyire finom, mennyire egészséges, mennyire olcsó, és hogy az ilyen céltalan diéták nem vezetnek semmire, mert csak gyomorfekélyt kap tőlük az ember.
Jajistenem.
Mondtam neki hűvös kimértséggel, hogy a gyomorfekélyt a helikobaktéium okozza, kaptak is érte Nobel-díjat a felfedezők vagy tíz évnek ezelőtt (egészen pontosan 2005-ben, most rákerestem), és hogy anibiotikummal gyógyítható. Mindezt onnan tudom, hogy az egyik doki, Barry J. Marshall igen jóképű fickó, gyorsan megjegyeztem magamnak... :-D Na de ez mellékes. Azt mondja nem is (!) mert mindenki tudja hogy a rendszertelen evés okozza.
Ennél a pontnál témát váltottunk, mert a denevér mindig mindenhez hozzászól, pedig a műveltsége a Megasztár, X-Faktor, Való Világ és még ki tudja miféle parasztbutító program szereplőiig terjed. Nem akartam neki azt mondani, hogy ha most megnézi magát kívülről, akkor a rendszer tökéletes áldozatát látja, akinek már sikeresen kimosták az agyát, egyrészt az iskolában, másrészt meg a bulvármédia elvakult tanulmányozása közben, sok-sok esti tévénézéssel, C-kategóriás amcsi filmekkel, és megannyi gagyi reklámmal megspékelve. Kár lett volna egyéb fölösleges energiákat pazarolni a kenyérrel kapcsolatos állításai megcáfolására.

Hát ennyi volt a heti történet. Két napig az ideg rázott, mert elég nehezen viselem ha hügyékkel vagyok körülvéve. De basszus, ha azt mondaná, hogy beszélgessünk másról, mert nem érdekli a téma, hát okés, nem mindenkit érdekel az ami engem, de nem! Hallgat dülledt szemmel, és arra a pillanatra vár, mikor tromfolhat le végre valami haláli nagy butasággal! Egyre nehezebben viselem!

PS: Találtam megfelelő zenét is... Na ezt az életben nem értené meg a denevér, meg a sok-sok hasonszőrű emberke. Höhö. A gond az, hogy én teljesen értem miről szól... :-/ Brühühü.

Trottel -Borderline Syndrome

üldögélek csendben a sarokban 
nem leszek olyan, amilyenek ti lettetek 
ha kimegyek az utcára és járok köztetek 
a gyomrom kifordul

becsapott minket a történelem 
senkik vagyunk és nem leszünk minden 
hazug eszmék kereszttüzében 
feltűnik az örök boldogság fénye 
elindulok a sárgaház felé

ideges, feszült, 
kontrollálhatatlan indulatkkitörések 
érzékeny depressziós 
szuicid fantáziákról számol be 

miért van itt ennyi ember? 
túl sokan vagytok!
most miért mentek el? 
egyedül vagyok, félek!

riadt szemek 
erre nézzek 
fel, talán a kék égre  
nézd  a felhők mit mesélnek 
volt egyszer egy ember, szabad

szeretnék megállni 
abbahagyni a játékot önökkel... 
fárasztanak! 
hagyjanak békén!

engedjenek el! menni akarok! 
nem! ne bántsanak inkább itt maradok

pokol tüze lelkem égesd 
lángjaid az égig érnek, 
megperzselik ott az istent, 
lélektelen teremtőnket

becsapott minket a történelem 
senkik vagyunk és nem leszünk minden 
hazug eszmék kereszttüzében 
testem szétfoszlik 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése