2012. október 30., kedd

a világ hülyéi

A világ hülyéitől ments meg uram minket!
Ez jutott az eszembe. Basszus. Lelkendeztem itt a blogon is az úszótanfolyam miatt, ahogy nézem 11 nappal ezelőtt. Ugye akkor volt az, hogy a boszorkányék mennek úszni tanulni, kitöltöttem a beleegyező papírokat (mert bürokráciából soha nem lehet elég, ugyebár), visszaküldtem őket aztán áldás-békesség. Nomármost, ma reggel telefonálnak az iskolából, hogyizééé, hol az orvosi igazolás. Mondom miféle igazolás? Hogy a második oldal hátlapjáról. Mondom nem láttam. De most ígymegúgy, nekik kell igazolás, mert akkor a boszorkány nem mehet úszni. Mondom jó, semmi gond, viszek. De hogy arra a papírra kell. Mondom ilyen nincs, megállok a Dr. House-nál, kérek tőle egy egészen hagyományos, normális orvosi beleegyezést, délután beviszem a suliba, az nem lesz jó??? Hááát hogy jó lesz úgy is.

De a büdösmocskosqwaannyukat, miért most szólnak??? Nem látta a tornatanár, hogy nincs az orvosi igazolás kitöltve? És nem volt gyanús, hogy a boszorkány már másnap elvitte a szar papírokat? Holnaptól itt őszi szünet a suliban, jövő hétfőn kezdenek az uszodában, akkor meg?... Jaj hát kriminálisan felment bennem a pumpa. 
Beültem az ótóba & elhúztam a Dr. House-hoz, közben meg azon imádkoztam, hogy ott legyen a rendelőben. Én az ő helyében kivettem volna szabinak ezt a hetet, holnaptól iskolaszünet, csütörtökön munkaszüneti nap... B tervnek kiagyaltam, hogy ha Dr. House nincs ott, akkor megyek a Robert de Niróhoz,   aztán majd ad ő igazolást, és ha nem lesz jó, akkor felgyújtom a tanári szobát, bizisten :-DDDDD Még szerencse hogy ma éppen le tudtam lépni melóból, mert ha épp úgy van & valahol elvagyok, akkor minden tévé leadta volna az esti hírekben, hogy mit működtem az iskolában... :-DDDDD

Szerencsére ott volt Dr. House, páciens se volt nála, szokás szerint, hát vigyorgott nagyokat a kínlódásomon. Mondtam neki a problémát, aztán a fentebb leírt "bürokráciából soha nem lehet elég" mondatot tőle hallottam... Míg töltögette a papírokat, beszélgettünk, aztán azt mondja, hogy szerinte versenyszerűen kéne a boszorkánynak úszni, mert ilyen jó felépítésű, makkegészséges gyereket ritkán látni, véleménye szerint minden adottsága megvan hozzá. 
Óóó, ezt hatalmas elismerésnek vettem, mert Dr. House - fedőnevéből eredően - nem egy bókolós, nyáladzós típus... :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése