2012. október 26., péntek

kapacitás

Az a gond, hogy hatalmas túlélési kapacitásaimat egész héten a taposómalomban használtam fel. Ehhhh.
Meló, meló, aztán még egy kis meló, ötre hazakeveredtem, gyors vacsorakotyvasztás, hat után, koromsötétben kivittem a dögöt futni, az a szerencse hogy a boszorkány mindig jött velem, azután itthon ténykedtem még valamit, na nem sok mindent, úgy is néz ki a ház mint valami tanklőtér csata után, végezetül pedig némi optikai tuning & beestem az ágyba. Mindeközben el kellett viselnem a denevér megnyilvánulásait, ami miatt eléggé fagyos a hangulat melóban. Nacsesszemeg.
A denevér legújabb agyrákkeltő ötletére a FB-n olvastam egy szépet:
A bölcs ember nem kér tanácsot. Az ostoba kér, de nem fogadja meg.
Hát ja.
A denevér belefogott egy eléggé reménytelen küzdelembe: a gyerek náthája ellen. Hehe. Már maga az ötlet is hajmeresztő! Én elmondtam neki a tutit, hogy ha élne öreganyám, esetleg megkérdezném tőle, hogy az elmúlt 75 évben (tehát egész életében) ugyan hány napig volt összesen náthás. Nem hinném hogy az eredmény túl nagy szám lenne, mert a mama a takony első jeleire fogott egy fazekat, fél kiló konyhasót, egy nagy törölközőt, aztán jól kipárolta a fejét, pont ahogy a másik öreganyám, az apám, anyám, meg mi, beleértve a boszorkányt is.Így aztán max. 2 napig vagyunk náthásak, mert a második "kezelés" után a takony elmúlik nyomtalanul.
Na de ez a módszer a denevér szerint nem működik, mert baromság. Óóó igen, hiszen meg sem próbálta. Szerinte az fog működni, ha bepakolja a gyereket & elviszi alergológushoz, mert a takonyt az alergia okozza, mi más. Ennél a pontnál szólt bele az aranyos kolléganő, hogy bármit csak azt ne, mert ő is elvitte a kissrácát, azután meg csak probléma lett belőle, mert azonnal ki akarta venni a gyerek manduláját, orrmanduláját meg ki tudja mennyi más alkatrészét, úgy kellett a dokira rávágni az ajtót, hogy nyugodjon mán le...
Én is mondtam a mi esetünket a boszorkány étvágytalanságával, ami még 3 évesen volt, hogy pilótakekszen kívül mást nem evett. Egy ideig elviseltem, na de amikor eldurrant az agyam, elmentünk a Dr. House-hoz, aki a gyerekorvos. Dr. House megvizsgálta, megcsinálta az összes létező tesztet, mint vér-vizelet-máj-vese-kituggyami azután meg azt mondta:
- A gyerek teljesen egészséges. Minden értéke jó, még csak a határon sincs, szóval betegség gyanúja sem áll fel. Ezt elhiheti. Ilyen esetekben a következő lépés, hogy elküldöm önöket endokrinológiai kivizsgálásra. Ennyit mond az orvos. Magánemberként viszont azt mondanám, hogy az endokrinológia egy baromság. Három napig kórházban lesznek, a gyerektől vesznek ki tudja mennyi vért, végül visszajönnek minimum 200 alergiával: por, atka, toll, macskaszőr - parlagfű, nyárfa, hársfa - tojás, citrusfélék, tehéntej, ez az alap, azután jön a többi. Akkor a gyereket elkezdjük tömni gyógyszerrel, élete végéig, tönkremegy a mája, az emésztőrendszere, és diétáznia kell. Itt látom a zárójelentést a lelki szemeim előtt, de ez még mindig nem garantálja hogy mást is hajlandó lesz enni. Szóval azt tanácsolom, hogy hagyjuk az egészet a fenébe, majd átmegy rajta. A gyerekek igazán érdekesen tudnak viselkedni.
Ezzel teljesen lenyugodva, kivirulva vásároltam tovább a kekszet a boszorkánynak, aki egy idő után tényleg megubónta az étlapot & azóta sincs semmi baja. Höhö. Szeretem Dr. House-t.

A denevér reakciója az volt, hogy Dr. House egy dilettáns idióta (a dilettánst nem mondta, mert általános műveltsége nem terjed ki az idegen szavak ismeretéig!), épp azért nem jár hozzá a halál se. Mondom ja, az a jó, bármi van azonnal sorra kerülünk, nem kell az egész délelőttöt a váróteremben töltenünk :-DDDDD
Nos ennyi. Jól felhúzott a taplóságával, és még velem éreztette hogy hügye vagyok teljesen.
Ez csak egy történet a sok közül.

Szal muszáj magam kikúrálni alaposan, elmenekülni a negatív energiák elől, meg ilyesmi. Holnap elhúzunk Pozsonyba a barátnőmhöz, jól leisszuk magunkat, kibeszélem a bajaimat és végeztünk. Egy aprócska technikai probléma van: át kell rakatnom a gumikat a Kókuszon, ha már havazást jelentenek a hétvégére. Nem tudom mikor lesz ma időm, de nagylány vagyok, megoldom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése