2012. augusztus 26., vasárnap

kicsit alternatív

... módja volt megint a blöki megsétáltatásának.
Aszongya a nasságos úr csütörtök este: hallod, ha holnap végzünk melóban, felmehetnénk az erdőbe egy kicsit a kutyával. Mondom ja, menjünk. Hát hazaértünk 5-re, fél 6-kor meg mán útban voltunk a gerincre :-D Az nem is gond, hanem a tempó, amivel mentünk, háááááá izéééé. Úgy kell az egészet elképzelni, hogy megjártuk az erdő innen eső részét, google map szerint 7,2 km, emelkedés a hiking.sk szerint úgy 300 méter körül, (nem tudtam pontosan lemérni, mert nem kizárólag a turistaúton kavirnyáztunk), utána háromnegyed 8-kor meg mán söröztünk a kocsma előtt. De odafenn is söröztünk, majdnem fél órát, a legszebbik kilátópontnál...
A kocsmában senki nem hitte el mit működtünk :-)) A nasságos úr szerint: remek kondiban vagyunk, ez nyilvánvaló :-D A kutya is remek kondiban van, nyilvánvaló, bár átaludta az egész tegnapi napot komplett, csak most az előbb kezdett el dilizni, hogy menjünk már valamerre. Kerültünk egyet a gáton, vihartempóban, mert siettem, nehogy elkezdjék esni az eső. Hm.

Ma egyébként shopping nap volt, mert be kellett vásárolnom a sátorozásra. Hétfő-kedd még meló, nem lesz időm ilyen felemelő tevékenységekre. Nomármost, megvettem szívem nagy álmát a kemping-vonalról: egy bazi nagy 60 literes műanyag dobozt, meg egy kissebb 30 litereset is. Azokba belepakolok minden holmit, kivágom a sátor előterébe, aztán rendben is vagyunk. Világmegváltó ötlet, mert ha esik nem lesznek a cuccok vizesek, de harmatosak se lesznek éjjelente, sőt még a bogarak se másznak bele... Ajajajaj. De jó lesz, csak már lennénk ottan!

PS: Pénteken az övtáskába belepakoltam 1 liter vizet és 1 liter sört, valamint a kutya kis tálacskáját. Ekkor elhatároztam, hogy kéne venni egy nagyobbat is, ha már ilyen remekül kihasználom... Pl. egy ilyet: