2012. augusztus 6., hétfő

intézkedtem

... női ügyben. Basszus.
Gondolom a marha káoszos/stresszes elmúlt 2 hét miatt, de nem jött meg a megjönnivaló a szokott/várt időben. Én meg már nem várok többet, az is biztos, mert végképp nem szeretném elcseszni a görög nyaralást. Jaj.
Szal elballagtam ma reggel a nőgyógyászhoz, hogyizééé, most már tegyen csudát, és tolja el szépen a dátumot egy héttel vagy 10 nappal, ha egy mód van rá :-D
Amondó volt, hogy azt nem szabad (na ja, tudtam ám hogy azt fogja mondani, épp ezért olyan magabiztos voltam, mint már régen nem - na nem mintha lennének problémák a magabiztoságommal) és olyan harcias ábrázatot vágtam, amitől rögtön az volt a következő mondata:
- Megpróbálhatjuk azért, van rá esély hogy sikerül, nyugalom!

Megkaptam a doppingadagot, összesen 18 bogyót, azzal hogy szedjem szépen reggel-este, kellemes nyaralást, viszontlátásra :-)) Írnom se kell talán, hogy teljesen kivirulva léptem ki a rendelőből.
Pakolnom kéne, csak nincs ihletem, mosok ímmel-ámmal, meg majd készülök bevásárolni is. Ezen a téren odáig jutottam, hogy írtam egy listát, mit nem szabad elfelejtenem megvenni, és kész.
Itt tartok jelenleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése