2012. augusztus 24., péntek

genetikai hiba

... no az nincsen! :-))
Voltam ma a Mukkal dokinál, kapott oltásokat, féregtelenítőt meg egy kullancs elleni nyakörvet. Pluszban átvizsgálta teljesen, aztán azt mondta rá, hogy gyönyörű, tökéletes kutya, semmi nem utal genetikai hibára. Ennek aztán nagyon megörültem, bár meg se fordult a fejemben, hogy esetleg hibás is lehetne... Ezután azt mondta a doki: tudta, hogy a westie-k a világ legkiegyensúlyozottabb kutyái?
Mondom nem tudtam.
- Pedig igen, állandóan jó kedvük van. Soha nem levertek, nincsenek hangulatingadozásaik, ez a sugárzó boldogság valahogy állandósult náluk. Ezért szeretem őket.
Mukk pedig vigyorgott tele pofával a vizsgálóasztalon, mert ürült hogy végre a figyelem középpontjában lehet, meg hogy ismeretlen ember simogatja & játszik vele; ettől mindig majd' szétcsattan és nagyon-nagyon fontosnak érzi magát :-D

Így utóbb, ha belegondolok, tényleg nem láttam még levertnek, szomorúnak, mérgesnek. Ne is lássam, na.

A logisztikát viszont nem volt egyszerű megoldani, mert hát munkaidő alatt történt. A nasságos úr elvágtatott a kutyáért, elhozta hozzám melóba. Én elvittem gyorsan álltaorvoshoz, viszavittem melóba, majd dél lett, ebédszünet, hát jött a nasságos úr aztán hazahozta. Mindketten alig fél órát hiányoztunk, szóval el vagyok ragadtatva, milyen flottul megoldottuk itt a dógokat :-DDDDD

Megyünk egyébként sátorozni is, ez már végleges. Kedden este lépünk, meló után, aztán kinn leszünk szerda-csütörtök, végül pénteken jövünk haza. Visszük a kutyát is. Holnap ebédidőben felhajtok egy 60 literes (vagy nagyobb) műanyag tárolódobozt a holmiknak, meg egy kisebbet, a szirszaroknak. Az úgy tökéletes lesz, mert esőben nem ázik be, éjjelente meg nem lesz harmatos. Idáig jutottam sátorozás ügyben egyenlőre; majd a hétvégén ráérek agyalni a többi részleten.

Vipera ügyben is van fejlemény, méghozzá annyi, hogy ha minden jól alakul, a jövő hétre lesz belőle kettő is. Nem írt FB-n az airsoft mániás haver, ellenben berontott a bótba & rám támadt, az ő lazán vulgáris, egyedi stílusában, imigyen:
- Minek neked vipera b+? Agyon akarsz vele verni valakit b+? Veszélyes ám az b+, minden ütés egy csonttörés, azzal számoljál b+. Fejre nem lehet vele ütni, mert meghal a pajtyi oszt jól becsuknak b+, hiába mondod hogy önvédelem b+.
Elmeséltem neki a nagy félelmemet az éjjeli kinn szédelgések miatt, erre folytatta az észosztást:
- Vegyél inkább könnygázt b+, ha lefújod kiokádja a belét is, én csak tudom, b+. De jövő hétre hozok neked viperát, igazit, nem gagyit, vagyis hozok gagyit is hogy lásd a különbséget, oszt ha meglátod hogy baszott nagy gerendát két ütéssel kettétörsz vele, hát már nem is fog kelleni még a gyagyi se. Vegyél inkább paprika spray-t, az se piskóta b+, megvakul a pajtyi tőle, még 1 hét után is csak árnyékokat lát, én csak tudom b+, fújtak mán vele pofán, nem mondom hogy kellemes mert qwa szar.
:-DDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése