2012. augusztus 8., szerda

tárgyak

Hát, nem kimondottan vagyok ráfüggve a tárgyakra, az is egy biztos.
Összepakoltam hármónk motyóját, a szirszarok meg a kozmetika nélkül 13 kiló az egész, bőröndöstül. Igaz, ez még sokkal odébb van a nagy álmomtól, miszerint a világon SEMMIT nem pakolok be, viszem a bankkártyát a farzsebben, aztán végeztünk! :-)
Mindig is mondtam, hogy egy ilyen repcsis nyaralásra a legegyszerűbb csomagolni, mert átválogatom a pólógyűjtemény használhatóbb darabjait, pár fehérneműt, rövidgatyát aztán mehetünk... Jóval egyszerűbb, mint mondjuk egy sátorozásra, főleg amikor változékony időjárást jósolnak. Höhö.

A múltkoriban olvastam valahol egy agymenést, hogy az illető mit pakolna egy emberi méretű hátizsákba, ha Föld körüli útra menne. Nem kimondottan értettem vele egyet, mert elég tárgyfügően pakolt az én nézeteim szerint. Pl. el nem tudom képzelni, minek neki netbook, vagy okostelefon. Hogy a harmadik világban legyen mit ellopni? Hihi. Viszont azt írta, hogy goretexes bakancsot nem tenne, mert az fölösleges. És azt tuti vinném, mindig mindenhol jó, nem valószínű hogy széthullik útközben, és keresnék egy sufni aljában valami 1000 éves telefont, amiért nem kár, ha éppen odalesz. Sőt, az is könnyen meglehet, hogy telefont se vinnék. De hát nem egyformák vagyunk, na.

Holnap reggel még egy szatyorba behagyigatom a szirszarokat, lefóliázzuk, aztán ennyi. A maradék időben meg kutyát sétálatok, mert hiányozni fog a kis szaros, azt tudom előre.

PS: Ha Zeusz is úgy akarja, akkor 15.-én majd gyövök :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése