2012. augusztus 22., szerda

vipera

Ma kutyasétaltás közben azon gondolkodtam, hogy kutya rossz idők várnak rám. Ajajaj.
Azelőtt, (Dragonnal, a rottweilerrel) sose fordult meg a fejemben, hogy valami bajom eshet, na de most, ezzel az édes kis plüsskutyával potencionális célpont vagyok elhagyott helyeken...
Okés, nem paranoia ez, de akkor se volt semmi jó érzésem az elhagyatott betonúton a bazi szürkületben 8 óra tájon - és ez csak egyre rosszabb lesz. A kutyával meg muszáj kimenni mindig, járni egyet, meg nekem is muszáj kimenni, mert ilyenkor szellőztetem magam, szuperjó meg minden, csak ha elkapnak effajta baljós gondolatok, akkor már nem annyira.

Szal azon agyaltam, hogy be kéne szerválnom valami önvédelmi eszközt, ami kicsi, diszkrét, és hügyékkel szemben pont olyan hatásos, mint mondjuk a kóbor kutyák ellen.
Egy bot is megteszi, mondjuk a túrabotom, ja, csak azzal az a baj, hogy elég feltűnő, pluszban nem lehet vele akkorát suhintani, amekkorát pl. ma is szerettem volna.
Most kérek senkit nem röhögni: mindenfajta túrabot-tuningoló dógok is eszembe jutottak a témával kapcsolatban, pl. van itthon egy olyan, amit nem lehet összecsukni, mert kiesett vagy eltörött a belsejében a bouden. Nomármost, ha ezt kiönteném ólommal - mint az ecceriek szokták a sétapálcájukat -, akkor már sokkalta korrektebb lenne, nem? :-D Viszont így nem csak feltűnő lesz a dolog, hanem dögnehéz is... Hihi.

Azután az jutott az eszembe (egy beláthatatlan kanyar előtt, továbbra is az elhagyott betonúton), hogy akkor legyen boxer. Jól szétverném a száját annak, aki megtámad. A gond a boxerrel annyi, hogy télen kesztyűt fogok hordani, úgy meg nem okés, és ha 1 embertől több támad meg, akkor se. Kóbor kutya ellen se jó. Szal a boxert kihúztam a takikai fegyverek listájáról.

Visszafelé gyöttem, erősen a gondolataimba mélyedve, amikor beugrott, hogy vannak mindenmilyen sokkolók is. Az ötletet megjegyeztem, hogy majd jól megnézek itthon pár videót róluk. Viszont nagy pénzt nem akarok a biztoságérzetemre áldozni, mert annyira azért nem fontos...

A tuti dolog, itthon ugrott be: óóó hát a viperát pont nekem találták ki! Nálunk nincs megtiltva, (mint MO-n, ahogy néztem az előbb a neten), kicsi is, diszkrét is, aztán sokféle kreatív módon lehet használni ha éppen úgy adódik. Valószínű, hogy tudnék vele ütni, mondjuk némi gyakorlás után, mert hát mégis csak eltelt 10 év az utolsó aikido + iaido edzésem óta, de fel lehetne eleveníteni az emlékeket, ebben azért biztos vagyok :-) Árilag se drága, ahogy néztem, de ha ingyen lesz, az se gond :-D Szal írtam is egy fegyverbuzi airsoft mániás ismerősömnek az imént, hogy egy viperát szerezzen mán nekem kölcsönbe, hadd próbáljam ki legalább. Most el vagyok ragadtatva a gondolattól. Néztem a sokkolókról is videókat, de az nem tűnik olyan jónak, mint pl. egy jól irányzott ütés a viperával... Nem tudom. Majd ha visszaír (mert abban egész biztos vagyok, hogy rákattan a témára) megkérdezem tőle.

PS: Témához kapcsolódóan, eszembe jutott egy régi mondás, arra az esetre ha agyon találnék ütni valakit: Jobb, ha ketten vezetnek, mint mikor hatan visznek. Bizony így igaz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése