2012. augusztus 17., péntek

nem az én napom

... ez a mai nap.
Azt mondták rám, hogy jól felszedtem. Brühühü :-(
Pedig a nyaralós képeken nem is tűnik annyira durvának a dolog. Ehh mindegy, majd szeptemberben gyön a rossz a világ, addig még dőzsölés van. Amúgy meg nem érdekel annyira nagyon, mert jelenleg abszolút jól érzem magam ahogy vagyok, szal le lehet szállni rólam úgy egyébként, na.

Kincset keresni is voltam, munkaidő alatt, mert el kellett mennem az egyik cégre nagy hirtelen, aztán azt gondoltam, mi bajom lehet már, ha útban visszafelé levadászok egy szép kis ládácskát. Nem lett meg, miért lett volna. Most néztem, meglehet ám hogy a régi helyén kerestem a régi koordinátái alapján, most meg valószínűleg 35 méterrel odébb van. Egy bácsi igen lesett, miért járkálok alaposan kihuzintva, fehér kosztümben, retiküllel a nagy gazban :-DDDDD Nem hinném, hogy azt gondolta volna úgy első ránézésre: de dagi ez a nő........... Jaj :-DDDDDD

Hogy valami jó is legyen azért a napban, vettem még egy Durrell könyvet, az Istenek kertjét, mert betartottam az ígéretemet & elolvastam a parton 1 nap alatt a Fogjál nekem kolóbuszt c. szösszenetet. Síelésen is Durrellt olvasgattam, akkor a Hahagájt, ami valószínűleg a legbolondabb könyve, végigröhögtem az elejétől a végéig, szal nem töröm meg így a sorozatot. Most meg a Korfu trilógiát fogom kipipálni, mert már láttam milyenek az olivaerdők élőben, dejóóóó... :-))
Szuperjó, meg minden, csak az a gond az ilyen extra-light kategóriás művekkel, hogy hamar a végére jutok. Viszont a tavalyi krki nyaralás óta tudom, hogy nehezen emészthető, nagy fajsúlyú könyv nem okés a tengerpartra, mert egyrészt nem érzem át, másrészt meg rémálmaim lesznek tőle. Tavaly mellément a könyvválasztás, beismerem hősiesen. Amikor épp nyaralás előtti bevásárlókörútra indultam, ilyen tartós élelmiszer-napolaj-papírzsepi-biztosítás-pénzváltás vonalon, hát nem rátaláltam Anatolij Bukrejev könyvére, a Hegyi őrületre?! Megvettem azon nyomban, aztán el is olvastam a következő héten Horvátországban. Tudtam miről szól, mert egy sokkalta alkalmasabb időpontban, Karácsonykor elolvastam azt is, amit Joe Simpson írt a témában... A gond Bukrejevvel csak az volt, hogy el nem tudtam képzelni a fagyhalálos-oxigénhiányos állapotot a +42 fokban, amikor égette a seggem a forró kavics (vagyis Krkon a homok) ellenben éjjelente, amikor elég szarul aludtam a dögmelegtől, fagyott hullák kísértettek :-D

Utólag bánom, hogy nem mentünk el a Durrell-házhoz Korfun. Milyen jól passzolna ide a végére egy kép az emléktábláról........ Jaj. Na mindegy, legyen akkor egy netes videó, az is megteszi:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése