2012. augusztus 2., csütörtök

last minute láz

Jaj hát megvan Korfu! 8.-án repülünk!
:-)))
Komolyan mondom, ilyen last minute nyaralásra játszani kész adrenalinbomba. Az úgy volt, hogy nézegettem már egy ideje az utakat, Görögországba, mert sok ország van a világ számos helyén, Görögország viszont csak egy van (:-D), minden további feltétel nélkül. Azután, amikor már eleget nézegettem, rájöttem melyek azok a helyek, ahol szívesen eltöltenék 1 hetet, neadj isten 10 napot. Játékban volt Kefalónia, Kos, Kalimnos és Korfu is. Ezen felül azt is megtudtam, hogy csak a legritkább esetben árazzák le az utat 75%-ra, de ha megtörténik véletlenül azt azonnal elviszik; a legtöbbször félárig megy le az áruk.
No, tegnap meló után már csak úgy megszokásból megkukkantottam, mi a helyzet a last minute fronton. Látom ám, kiadták az egyik Korfut féláron, amivel már régebben is szemeztem. Nekünk tökéletesen megfelel a hely is, meg hát így már az ára is :-)))))) Mondom a nasságosa úrnak: kinn van Korfu féláron, foglaljam? Aszongya ja, foglald! Hát lefoglaltam.
Ma reggel meg a gyomrom ugrott össze minden telefoncsengésre, de a harmadik már okés volt, akkor hívtak az utazási irodából hogy izééé, kell-e az út. Mondom honne kellene. Azt mondják van egy óránk rá hogy kifizessük, addig tartják. Óóó elkezdődött a szokásos hercehurca: a nasságos úr vágtatott a bankba a pénzzel, én meg haza az útlevelekért :-D Közben hívott a nő még egyszer, hogy mi a helyzet, megoldjuk-e a dolgot 11-ig. Mondom meg, a férjem minden percben megjöhet a bankból aztán már küldöm is az átutalási szelvényt meg a kitöltött szerződést. Hogy jóvan.
Épp 11 előtt végeztünk is, elküldünk minden papirost meg a a szatyor pénzt, de rögtön hívott a nő, hogy okés, megkapták, jó utat kívánnak nekünk :-D
Nos így megyünk a jövő héten Korfura.
Délután megjött a többi papír is: mikor & hogyan repülünk.
Volt bennem még egy kis ideg a repülés miatt, mert attól féltem, hogy éjjel megyünk megint, azt meg nem akartam úgy igazából. Nehéz fuvart találni Pozsonyba munkanap éjjel/hajnalban, és lövésem se volt róla kit vegyünk elő hirtelenjében... De okés a dolog, délután repülünk oda is, vissza is. Az meg már csak hab a tortán, hogy apám el tud vinni oda meló előtt, és értünk tud jönni este meló után :-)))))))

A repüléssel kapcsolatban vannak azonban fenntartásaim. Egy teljesen noname charter társasággal megyünk, amelynek hatalmas flottája egyetlen Boeing 747-400-ból áll :-D Jaj wazze. Remélem normálisan összekalapálták azt az egy árva gépüket!...

Itt tartunk jelenleg. Kicsit korai még koncentrálni Korfura, höhö, nem szoktuk meg hogy egy teljes héttel az indulás előtt elintézzük a nyaralásunkat. Mindenhová úgy megyünk, hogy előző nap meggondoljuk, aztán másnap irány a nagyvilág, az úgy okés, mert csak fél nap marad az idegeskedésre meg a pakolászásra. Most meg e?... Majd hétfőn nekifogok, még az is sok lesz szerintem :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése