2012. augusztus 20., hétfő

HA (haha)

HA volna olyan opció, hogy aludhattam volna benn melóban - pl. valami halaszthatatlanul fontos melóra hivatkozva, vagy ilyesmi -, akkor tuti hogy haza nem jövök. Basszus, ilyen kupi ami itthon volt, már nem volt ebben a házban a tavalyi festetés óta, de komolyan. Semmi de semmi késztetést nem éreztem a takarításra sem, nem még az itthon tartózkodásra... :-) Végül aztán összeszedtem magam & lakóképessé tettem a kecót, na de nem volt egyszerű menet. Yay.

HA jó idő lesz a jövő hét elején még mindig, akkor lelépünk sátorozni egy kicsit. Csak akkor, HA a cégről senki nem megy szabira a két ünnep miatt, szal ez még csak egy elképzelés, semmi több, na.

HA már sátorozni megyünk, akkor csak ide a falu végire (na jó, 2 faluval arrébb), amihez először nem volt kedvem, mondom a hóhér pakol annyit azért hogy 15 km-vel arrébb aludjunk harci körülmények között, de azután néztem a jó oldalát, pl. hogy naponta hazajöhetek zuhizni, hát máris jobb kedvem lett. Szal megyünk, HA minden jól alakul.

És HA már sátorozunk, akkor megtoldjuk az egészet azzal, hogy végre valahára felmászunk a Nagy-Gallára, ami kicsi szívem régi vágya.

Ezek az elképzelések jelenleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése