2012. május 30., szerda

mintakutya

Mert ma az volt a Mukki.
Először is: a szobatisztaságban elért mondjuk 90%-ot. Egy marha nagy pisitócsát a kapu előtt leszámítva, minden további odakinn történt :-)
Másodszor meg: úgy sétált reggel is, este is, mint egy kisangyal. Mondtam rögtön, hogy elvitték az ufók, azán rátöltötték a javított béta verziót :-)
Minden esetre, 11 hetesen szerintem tökjó eredmény. Lemértem a google map-en a séta hosszát: kereken 1500 méter. Napi 2x teljesítve 3 km, sőt reggel általában futjuk. Nem is hittem volna, hogy újabban naponta 1,5 km-t futok csak úgy, hóbortból. Végülis marha jó helyet találtam a sétáláshoz, nem jár arra a világon senki, meg láttunk egy őzikét is valamelyik reggel... Kell is ez a lelki nyugalom, nem szeretném ám hogy a falubéliek rajtam szórakozzanak, hogy a bolond asszony megint futérol :-DDDDD 
(Érdekes, hogy kicserélték a falut a térképen tavaly nyártól, mert a házunkon már az új tető vigyorog :-DDDDD)

Amúgy meg nő mint a bolond gomba, aztán most valahogy gyanúsan néz ki, mert mint minden kisbaba, ez is valahogyan alkatrészenként nő. Olyan izésen kockafeje lett egyik napról a másikra, mint egy drótszőrű foxinak ... Hát hiába, a terrier rokonság...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése