2012. június 14., csütörtök

megint rendezkedtem

... mármint itt az oldalsó linkek között. Jaj.
Látok elég bunkót nap mint nap a melóban, szóval nem szenvedek bunkósági hiányban, az már biztos. Ebből kiindulva, nincs szükségem bunkó megnyilvánulásokat olvasgatni abban a napi 10 perc szabadidőmben, amikor ideülök a gép elé blogot írni vagy épp kicsit körülnézni. Hm.
Amúgy meg:

  • utálom, ha megmondják mit gondoljak
  • azt is utálom, amikor másnak mondják meg mit gondoljon
  • végezetül pedig épp úgy utálom, amikor azt magyarázzák mit kellett volna gondolnunk mindannyiunknak az adott pillanatban.


Szal ez így nem okés nekem. Erről ennyit.

A kutya reggel sétált 4 km-t, mert lelegelte a petúniáról a virágokat :-D Nem volt hatása, mert azután folytatta a kertészkedést fűtúrással, hogy üssön bele a kénköves mennykű a hügyéjébe. Mindjárt elviszem még a 6 km-s körre is, csak várom, hogy a boszorkány elkészüljön végre...

Az volt reggel a baj, hogy nem futottunk, pedig kellett volna. A kutyának is meg nekem is. Csak hát, nem volt semmi késztetésem :-/ Pedig éppenséggel lehetne, mert a nasságos úr előadta a legujább vízióját, miszerint mi nemsokára felmászunk a Slavkovsky-csúcsra. Hihi. Kérdeztem tőle, jól átgondolta-e, de arra már csak pislogni tudott :-DDDDD Mondtam hogy egy Kriván vagy a Rysy okés is lenne, először Rysy azután Kriván sorrendben, és ha minden flottul megy, azután lehet akár a Slavkovsky is, a fene bánja, de az tuti hogy jelenleg nem bírnánk felmászni a Slavkovskyra csak úgy ahogy ő azt megálmodta... Lehurrogott, hogy hügye vagyok, pedig nem is, csak racionális.
Ez is csak onnan jött elő, hogy éppen gőzerővel tervezzük a tátrai nyaralásunkat, és hát ily módon függ össze az egész a testedzéssel, a kutyával meg a petúniákkal wazzzzzzzze :-DDDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése