2012. június 5., kedd

grillezett medve

Bizony, ma többször is úgy éreztem magam, mint Grillezett Medve, a világhírű túlélő.

Először mindjárt reggel. Mert ugye, szakadt az eső. Vagyis úgy első ránézésre esett szépen magának, az csak odakinn derült ki, hogy melléje még qwwwwahideg & szélvihar is társult. De azért felöltöztem megfelelően a kutyasétáltatáshoz: a softshell kabátnak nem árt a víz, a nikwaxal kezelt tornacipőnek se, akkor meg hiba nem lehet. Bár a softshell meg a nikwax közé eső részen elgondolkodtam kissé, amúgy jó paraszti ésszel, és jött is az ötlet: legyen rövidgatya, mert akkor nem lesz vizes a nadrág szára :-DDDDD

A kutya döbbenten nézett (szerintem), ásítozott & a világért se akart kimászni a kosarából. Mondtam neki: nem úgy van az Királylány, megyünk sétálni. Csak akkor kezdett el igazából nyüszíteni, amikor meglátta odakinn az esőcseppeket :-D Valahogy nem rajong az extrém időjárásért, na. Mondtam is neki, mi van, szerinted Skóciában, a Felföld nyugati részén jobb a helyzet? Csak lazán, mintha az őshazában lennél! :-DDDDD Nem értette szegénykém, pedig milyen jó poén volt.

A szembeszomszéd csaj kinn kávézott & cigizett a balkonon, nagykabátban, hát jól megbámult, mi az istennyilát keresek kinn ilyen szerkóban negyed 7-kor :-D és min vigyorgok tele pofával...

Azután azt hittem, hogy elég is volt egész napra a túlélésből a szőlők végén, estére okés lesz a dolog. Nem lett. Nem esett, de valami orkán vagy mijabánat fújt. A hőmérő szerint meg 11 fok volt... Annak szerintem február vége felé kéne lennie, amikor már néha kisüt a nap. Áááááá. Vagy december közepén, hogy a paraszt ne is ábrándozhasson fehér karácsonyról :-DDDDD
Itthon aztán szuper meleg fogadott, mert bekapcsolt a kazán, 21 fok alá esett idebenn a hőmérséklet... Nincs is attól jobb, mint júniusban fűteni!

Amúgy meg a blöki igen nyugodt volt ma egész nap. Leginkább csak aludt, néha ment ki az ajtó elé, megnézni esik-e még. Lehet hogy mégis elfárasztotta a 7,5 km sétálás... Bár úgy lenne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése