2012. június 28., csütörtök

az ígéret szép szó

... ha betartják úgy jó!

Amondó vagyok, ez igaz az ilyen-olyan fogadalmaimra is :-DDDDD Nomármost, Nikonostul voltam ma este sétálni a legszebbik falu végin. Marha nagy elánnal mentem, mert délután vettem egy övtáskát, pedig nagyon utálom a gondolatát is. Talán csak a rózsaszínű ing ratyisabb egy hasitasinál, viszont nem pasas vagyok (hálajanagyjóégnek), nos akaszthatok magamra echte csajos övtáskát. Hihi.
Szép nagy, mert az alap követelmény az volt, hogy 1 liter víz beleférjen, plusz a kutyának egy kis tálacska, az ótókulcs, telefon, ilyesmi... Amúgy meg a vadászházhoz készültem, csak nem jutottam oda. Egyrészt mert későn indultam, ammeg nincs közel, másrészt meg a medve miatt, akiről az utóbbi időben nem hallani semmit. Nem ám hogy bevette magát az erdőbe, én meg ráakadok; más se hiányozna. Kizárásos alapon maradt hát a falu vége. A kutyasétáltatást művészi képek gyártásával ötvöztem, így már nem volt olyan végtelenül unalmas az egész... :-)

Íme a ma esti termés:




PS: Az jutott az eszembe, hogy holnap mégis el kéne ballagni a vadászházhoz. Majd viszek bicskát is a hasitasiban, az marha hatásos a medve ellen, mondtam többször is hogy a Rambó hügye amatőr mellettem :-DDDDD Vagy rádumálok valakit, jöjjön velem. Ááááá nem egyszerű dolog a kutyatartás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése