2012. április 3., kedd

és még pár új kép

... mert ma igen jó napom volt, estére sem hagyott el az ihlet!
Melóban nagytakarítottunk, ami szuper, nem kellett a sok hügye tuskót kerülgetnem. Legalább hasznossá tettem magam, megmostam az ablakokat, port töröltem, felmostam, pikk-pakk letelt a munkaidő. Lehet szakmát kéne váltanom, a takarítónő egy igen tuti meló lenne! :-))

Azután bevásároltunk, családilag. Nem volt rossz, mert a nasságos úr is gondolkozott, mit is kéne még venni. Holnap pedig pakolás, ami nem lesz egyszerű menet, mert kell meleg holmi is, nem annyira meleg is, esőcucc, túracucc, aztán mivel esőt jósolnak az ünnepek összes napjára, hát még úszócucc is, mert megeshet, hogy a hegytető helyett a termávízben fogunk kikötni... Na mindegy. Ezen még ráérek holnap agyalni.

A művészi hajlamok késő délután törtek elő, amikor a nasságos úr ordítozott, hogy gyöjjek gyorsan, kinyílt a kökörcsin! Vicces azért, hogy ilyen védett növényt simán vettünk egy virágüzletben, még évekkel ezelőtt, azóta meg már elszaporodott, mindenhol kökörcsin figyel. Szóval rohantam a fényképezőgéppel, aztán tessék, itt az eredmény:



Gyönyörűek. Azt hiszem, ezt az egész tavaszi virágos sorozatot előhívatom nagyméretű képekben, aztán  kiakasztom a nappaliban. Egészen egyedi lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése