2012. április 19., csütörtök

valamennyire emberi


... lett az ábrázatom az elmúlt 2 órában. Hajfestés, körömlakkozás, gyantázás megvolt :-DDDDD
Kíváncsi vagyok mennyire lesz emberi holnap meló után is.

Ja, és vettem retikült. Nem olyat, mint akartam, de ez is okés, mondhatni szerelem volt első látásra, és nem is annyiba került mint azt gondoltam, hanem a negyedébe. Nagyon jó vásárlásokat tudok lebonyolítani, ha éppen rávisz a kényszer... Most pedig megyek szépen mindent kivasalni, hogy holnap már csak bele kelljen ugrani aztán hajrá. Akárhogy számolom, 3/4 óránk lesz a készülődésre, az meg nem valami hűdesok.
Teljesen izgatott vagyok. Ami azt illeti, regen nem voltam semmi miatt ilyen szinten felpörögve, mint most... Jó ez az érzés. Hiányzott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése