2012. április 4., szerda

ott tartok

... hogy a nagyja cuccot összetologattam egy helyre.

  • Összekészítettem az úszócuccokat
  • és a túracuccokat is. Továbbra is bízom benne, hogy nem fog esni, aztán irány a felhők alja :-)
  • Pakoltam még a maradék, haszontalan holmikat is, sokkal kevesebb lelkesedéssel, de legbelül meg majd szétvet a feszültség.

A boszorkány reggelre elkezdett lerobbani. Folyik az orra & rekedt a hangja, de lelépett suliba még. Megbeszéltük, hogy ha nem lesz jobban, akkor holnap reggel elugrunk dokihoz indulás előtt. Teljesen csalódott volt a szegény kis törpi, aszongya: de ugye mindenképpen megyünk? Jaja, megyünk kicsim, ezen ne idegeskedj. Azonkívül a mászás miatt is csalódott volt, mert mondtam neki hogy nem biztos hogy neki való 70 métert mászni egy sziklán láncon, miután 8 kilométert gyalogolt ezeröccáz méter magasba... Anya, akkor én nem mehetek veletek? De jöhetsz, elmegyünk még egy helyre, az kisebb hegy, akkor is ha szakad az eső. Van esőkabátunk, nem?... Így most megnyugodott, nagy vigyorogva elment suliba, de azért én ideges vagyok egy kicsit, mire megyek érte nem sokára...
Szal ennyire vagyok jelenleg. De akkor is, csudaszép ez a hegy! Ha nem most, de egyszer úgyis ott fgok vigyorogni a tetején, én meg erre jutottam.

23:04
A törpinek semmi baja, azon kívül hogy náthás lett. Az időjárás-előrejelzést átírták esőről havas esőre, ill. egyes helyeken hóra... Dejó. Ha már a karácsony nem volt fehér, legalább a húsvét legyen, nem?? Yay.
Azt hiszem hogy a hegyet akár el is felejthetem :-( Így jártam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése