2012. április 24., kedd

bevonzás

Nagyon régóta hiszek a bevonzásban. Abban, hogy a jó jót vonz, míg a rossz rosszat. Kárörvendezni nem szoktam, mert alapból leszarom más fájdalmát, de most mégis előtört belőlem a gonosz kis manó, aztán legbelül jókat derültem a denevér kolléganőmön, aki jól bevonzotta a dógokat (mint mindig.)
Lakodalomba mentek, az ország túlfelére. Na, migrénje volt, hogy hányt tőle, esküvő helyett a hotelban feküdt délután, estére felkelt, de enni nem tudott, inni a sok gyógyszer miatt nem ivott, szarul érezte magát egész este & igen haragudott a világra úgy általában (mint mindig).
Nekem meg volt egy remek estém, az utóbbi 2 év csúcsformáját sikerült elővarázsolnom magamból kinézetileg; na ennek igazából megörültem. Jó társaságban, szép helyen voltam, kellemes vacsorával & kellemes kis kultúrával összekapcsolva... Juj.
Pedig nem is kívántam neki semmi rosszat, az az ő szokása.
Erre mondják: így járt. Holnap meg kettesben leszünk melóban. Jajistenem. Nem tudom mennyi leszívott vérembe fog ez kerülni megint!

2 megjegyzés:

  1. Amikor ő panaszkodik, akkor te mesélj arról, hogy milyen klassz hétvégéd volt.
    Akár süketek párbeszéde is lehet... :D

    (Morcika b13)

    VálaszTörlés
  2. jaja, említettem pár szóval, el is zöldült rögtön, mert hát az a fajta, hogy megdöglött a tehenem, dögöljön meg a szomszédé is! hihi

    VálaszTörlés