2012. április 16., hétfő

olyan de olyan

... képet lőttem ma a Medveparkban, hogy őrület! :-))))))

Ugyanis, végül Veresegyházon kötöttünk ki. A nasságos úr könyörtelenül felrázott fél 11-kor, hogyaszongya ideje indulni! Egen, sikerült végül kiírnom a tegnapi filmet DVD-re, állítható feliratokkal, jaj nagyon tudok, no ezzel meg is lettem fél 1-re, azután meg fél 3-ig bámultam a tévét. Azután meg már nem is voltam álmos, hemperegtem az ágyban fél 5-ig, hatalmas szemrehányások között, mijabánatért nem feküdtem le éjfélkor, ahogy szoktam... Ehh.
Na így történt ez a marha nagy elalvás. Kihasználtam rendesen hogy hétvége van, nem melózok :-))

A Medvepark csudijó hely, bár talán egy kicsit drága, minden esetre sokalltuk az ottani árszínvonalat (és most még nem is szarrágásból, hanem úgy globálisan), viszont volt egy mesés délutánunk.

A meseképen nem is medve lett végül, hanem farkas. Ez itten:

Ilyenkor azért megkísért a gondolat, hogy kéne mégis egy baszott nagy, több mázsás tükörreflexes gép mindenféle obikkal & optikákkal... Aztán igyekszem azonnal elfelejteni. Hát kijabánat fogja azt cipelni?... Ehh. Mindegy.
Közzétették a versenyképeimet a facebookon. Vannak ott azért sokkalta jobbak is, erre jutottam. Meg arra, hogy nagy számban akadnak olyan mazochista állatok, akik képesek minden fotófelszerelést a hegycsúcsokra cipelni :-DDDDD
Ezzel a ténnyel már az is rendben lesz, ha nem az utolsó leszek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése