2012. április 18., szerda

feláldoztam magam

... méghozzá a vásárlás oltárán! 
Attejóég!
Kezdek félni ettől az Operába meneteltől. Pénteken muszáj melóznom, de valahogy majd lelépek 3-kor. Kolléganőm nem fog örülni, hogy a pénteki csúcs a nyakába szakad, de hát ez van. Azután meg hazavágtatok, gyors zuhi, valami hajat belövök, öltözés & itt se voltunk.
Most így okés, mert tudom mit veszek fel. A ruhát hiába rendeltem meg időben, nem küldték el a majmok. Érdekes, hogy ugyanaz nap rendeltem cuccokat Angliából, az megjött most hétfőre. Még érdekesebb, hogy rendeltem fehérneműket is, azt meg mindjárt másnap hozta a csomagszállító, még postaköltséget se kellett fizetni... De a ruha ki tudja hol a jó anyukájában van. 
Szal ezért ma délután elmentem vásárolni, és a szerkó amit beszereztem, egészen tűrhető. Mint valami elszegényedett arisztokrata, de komolyan! :-DDDDD Még egy marha jó retikült kéne kerítenem, de lehet hogy holnap ebédszünetben sikerül egyet felhajtanom... Bár ebben nem bízok annyira. Azután szombaton megint meló. Na basszus. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése