2012. április 14., szombat

marha nagy munkában

... vagyok éppen!
#Röhögős fej helye, persze csak ha volna kedvem vihorászni...#

Letöltöttem egy filmet, feliratokkal. Illetve külön a filmet, a feliratokat meg egy cseh fórumról guberáltam hozzá, de azt hiszem megér annyit, hogy a lyukacsos angol tudásomat feljavítsam kissé a nem annyira lyukacsos cseh nyelvvel... :-DDDDD Ki kell használni, hogy ekkora világpógár vagyok, hááá nem?

A film a gépen simán megy, feliratostul. Node. Ha kiírom CD-re, akkor a lejátszó nem ismeri fel a videófájlt, a hang az megy. Jajajajajaj. A videó a gép szerint .avi, de az nem olyan biztos, mert .avinak nem ismeri fel az a program, amivel a feliratokat rá akartam keverni.
Két nap agyalás után rájöttem, hogy csinálok belőle .divx-t, hátha akkor elindul :-DDDDD (Mégis vigyorgok!)
Ezt most elkezdtem. Érdekes, hogy a program felismerte, gondolom nem annyira biztos hogy .avi, lehet hogy .mpeg, azt nem viszi az asztali lejátszó sem.... Kerestem a gépen, de nem tudtam megnézni, mi a csuda lehet eredetileg. No mindegy.
A vadiúj gép éppen haldoklik, annyi szálon konvertál egyszerre, mert a másik nagy, világmegváltó ötletem az lett, hogy csinálok ebből az avi/mpeg katyvaszból dvd-t (gondolom ISO lesz a végeredmény), méghozzá feliratostul. Na erre a második verzióra marha kíváncsi vagyok, hogyan/mennyire sikerül...

Könnyen meglehet hogy hajnalra készen is leszek, de addigra már nem lesz kedvem filmet nézni odalenn a nappaliban...
Amúgy a napom szarul telt (leszámítva a világmegváltó számítógépes ötleteimet) mert ebédre kotyvasztottam hortobágyi töltött palacsintát (2 óra az életemből wazze) leégettem a kisujammat olajjal, újabb 1 óra míg jégzselével leborogattam, és nem is lett annyira finom a palacsinta, mint azt elképzeltem, de legalább baszott nagy kupi lett a konyhában. Kiccsaládom is csak a száját vonogatta kajálás közben, mondom okés, ilyet se kreálok többet, maradunk a jól bevált rántott húsnál basszus!

A nasságos úron rajta van a mehetnék, pedig én maradnék a legszívesebben itthon a seggemen. Aszongya holnap nem focizik (minő csoda) menjünk valahová. Persze nekem kellett kifundálni, hová. Túrázni nincs kedvem a múlt hetiek után, hát akkor kiötlöttem, legyen a veresegyházi Medvepark, oda úgyis régóta készülünk.
Majd még holnap eldől, ott kötünk-e ki végül.

PS: No, megkukkantottam a dógokat: a divx-nek kell még 1 óra 02 perc, a DVD-nek 59 perc... Hogy mijabánatot fogok addig csinálni, az rejtély. Lehet hogy feltelepítem a nyomtatót, mert azt is kéne, már 1 hete :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése