2012. március 7., szerda

a qki rossz oldalán

... voltam egész nap. Ehh.
Azzal kezdődött, hogy reggel, az ablakból nézve tavasz volt, hát fel is öltöztem szépen & tavasziasan. Az, hogy útban melóba qwa hideg volt nem rázott meg annyira, gondoltam majd meleg lesz :-D Nem lett, viszont az ablakból nézve továbbra is tavasznak tűnt a dolog. Azt már csak odabenn tudtam meg, hogy a mai jeles napon (sőt a hét további napjain is) enyém a raktár, mert a raktáros gyerek kidőlt a sorból.
A raktárral nincs bajom, szeretem csinálni, mert jobban viselem a fizikai melót mint az aktakukackodást. Ma csak a 4 fok - viharos szél - lenge öltözet kombinációval volt bajom. Az alatt az egy óra alatt nem fáztam, míg a csöveket pakoltam fel az egyik állványra. Konkrétan akkor szakadt rólam a víz, míg a maradék időben vacogtam. Alig vártam, hogy este itthon több órát eltöltsek a fürdőkádban, mert át kellett melegednem valamennyire. Plusz egy liter forró tea. Így jártam.
Holnap beöltözök mint Amundsen szokta. Az tuti. Nagy megkönnyebbülés, hogy a körmöm már nem fog tövig tövig törni - azon ma túlestem :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése