2012. március 28., szerda

menekülnek a patkányok

... de legalábbis mentik ami menthető. Jaj.
Most én mentek minden létező dógot éppen, mert meg fog dögleni a gépem :-( Vagyis már megdöglött, de valahogyan, nagy nehezen sikerült belőni, viszont ez nem megoldás.
Az a gond, hogy a vinyó ketté van osztva. (C:)-re és (F:)-re. Nomármost, egy ideje nem találja ez a mocsok az (F:)-t. Azt írja ki, hogy formátozzam le az (F:)-t, mert sérült. Háááá B+ lövésem sincs róla, mi lehet azon a vinyón, ergo hiányozni sem fog, nos legyen. Nade. Amikor elindítom a formátozást, akkor meg kiírja: az (F:) nem található. Jó mi?
Lehet, hogy emiatt nem akar startolni, a fene se tudja, de a biztonság kedvéért lementek mindent róla, aztán meglátjuk mi lesz. Valószínű, hogy megy a szervizbe, meg kap egy új Vindózot is, mert ez a mostani igazán raplizik, mióta kiadták rá a SP1-et :-(

Álmodoztam egy új gépről, négy magos procival, 4 giga RAMmal, 1 terabyte vinyóval... áááááá szép is lenne! Majd megkérdezem a kockafejű szervizeseket, mennyit kóstálna. Hihi.

PS: Közben rájöttem, hogy a jelszavakat is írjam ki, meg hogy a nyomtatónak sem az a driverje ami a papíron szerepel, meg ilyenek... Szép az élet, na! Megyek is inkább ablakot mosni, míg a másolatok elkészülnek.

---
14:26
Az lett ám a vége, hogy újrainstaláltam a Vindózt, ott rohadjon meg ahol van. Most csudaszépen ketyeg a masina, viszont az (F:)-t még mindig nem találja. Igaz, legalább nem is keresi. Vót-nincs! Amúgy meg marha hügye gép ez, mert lementette az előző romjait a lelkem; aztán nézem nagyban reménykedve, mennyi helyem maradt így hogy minden ment a levesbe: hááááá wazze 10 giga. Mondom miiiiii? Utána megtaláltam, hogy ott van ám a Windows Old file, 58 giga. Alig bírtam kitörölni. Szóval nem is káromkodtam egy kicsit sem! :-DDDDD Most visszatelepítem mind az 5 programot, amit általában használok, de a Nérót azt nem. Az kezdte a cirkuszt, hogy felfalta a gépet sorjában, míg végül már a billentyűzet nyomogatására is kinyílt magától & lefagyasztott mindent. A kis genya :-D Keresek valami csudálatos freeware programot CD írásra & meg is vagyok.
Közben a takarítással is majdnem kész vagyok, mert a düh igen nagy motiváló erő! :-DDDDD Ilyen marha mérgesen már régen nem mostam ablakot!

2 megjegyzés:

  1. Nekem 3 gépen kellene vindózt újratelepítenem, a gáz az, hogy a kedvem egyre se futja, nemhogy háromra... :-P

    VálaszTörlés
  2. Nem is a telepítés fájt, mert megvolt nagyjából 1 óra alatt, hanem a gondolkodás előtte, mit hogyan kell megmentenem az utókornak, a félig döglött, kriminálisan lassú géppel :-/ Amúgy meg kimaradt a könyvjelzők elmentése a böngészőből, szóval agyalhattam utána, mit is szoktam olvasgatni. Hát most tényleg csak az emlékezetes & fontos dolgok jutottak az eszembe, ebből kiindulva a többiért nem is annyira kár :-D
    Kicsit olyan érzés volt elsőre, mindha kitöröltem volna a telefonomból az összes számot, aztán csak azok az ismerősök ugrottak volna be, számostul, akikkel tényleg szoktam is telefonálni :-D

    VálaszTörlés