2012. március 15., csütörtök

über alles

Nem sok semmi van most. Mielőtt elmennék melóba, mindig bekapok egy kis dilibogyót, mert a gyomorideg szét akar szakítani belül. Csinálni kéne ezzel is valamit, csak éppen lövésem sincs, mit. Ehhh mindegy.
Tervezem a hétvégi programot, ami valószínűleg a gímesi várrom lesz. Meg hozzá a Hunták-szoros, mert a várrom úgy magában kevés, olyan 10 km felett kéne valamit teljesíteni, hogy belezökkenjünk a dógok menetébe, erre jutottam egy gyenge pillanatomban :-) A program egyébként változhat, de szép ez a rom, akárhogy is nézem.
Ja, és megpucoltam a bazi sáros bakancsokat, plusz kimostam a termoszokat is, hát tényleg útra készen vagyunk :-DDDDDD
A napi megbotránkozás is megvolt, mert suli után elmentünk fagyizni a boszorkánnyal, ha már ilyen szép idő van. Nem hinném, hogy kellett volna, a március 15.-re, meg a ráérő magyar állampolgárokra való tekintettel. Soha, de soha nem fogom megérteni, miért kell pizzástányér méretű kokárdát feltűzni, ha éppen valaki akciós söröket meg olcsó borokat, ízetlen nápolyikat vásárol diszkont mennyiségben külföldön?? Ahhoz tényleg nagyon szükséges.
Szívesen készítettem volna villáminterjút a nagyérdemű kokárdás ténfergőkkel, hogyaszongya a mai jeles naptól kezdve nem volna-e jobb visszaállítani a monarchiát, ha egy mód lenne rá, ezzel együtt szeretnének-e osztrák fizetéseket & szociális ellátást, tejjel-mézzel folyó kánaánt? :-DDDDD 
Igazándiból kíváncsi lettem volna a válaszokra! Hehehe.





3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. De miért távolítottad el? Nem sok értelme volt, mert megkaptam mélben :-p

    VálaszTörlés
  3. Amúgy meg nem súlyos. Annyira. Majd ha rosszabb lesz, akkor mindenképpen meglátogatom a Robert de Nirót, addig nem sok értelme van. Dilisnek tartana esetleg :-D

    VálaszTörlés