2012. március 30., péntek

fejlesztőmérnök??

Basszus, ez a Chrome 10 a sírba tesz egyszer. A Google rágyúrt a védekezésre, vagy mi, használnának inkább óvszert, mint ezeket a megtiltott funkciókat.
Mióta megvan ez a 10-es, azóta nem tudtam ajándékot küldeni a FB-s játékokon, mert nem olvasta be a barátok listáját. Hát az előbb marha mérges lettem. Kinyitottam a rendszerablakot, ahol olvasgattam a scripteket, hátha rájövök a megoldásra. És rájöttem! :-DDDDD El vagyok ragadtatva! Vízvezetékszerelőhöz képest nem is kis teljesítmény ez!
Úgy oldottam meg, hogy ebben a fejlesztői ablakban vagy hol, volt olyan is hogy errors. Na oda volt írva vagy 12 hiba, köztük linkek is. Kinyitogattam a vonatkozó linkeket egyesével, aztán MEGENGEDTEM a használatukat manuálisan, benn a böngészőben! Azóta működik. Engem marhára nem érdekel, hogy a link nem védett, ergo visszaélhetnek vele. Kik? Akik banánt küldöznek hogy tudjak játszani???
Idióták.

Délután veszek hajfestéket; megőszült hajszálszaimat eltüntetendő. A számlát meg megküldöm a Googlenak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése