2012. március 21., szerda

variálok

... mert miért lennék már meg egy pillanatig is nyugalomban. Jajajaj.
Most éppen a húsvéti kirándulás körül forog az agyam, aztán ahogy nézegettem a környéket, hát megakadt a szemem EZEN a túrán.
Nincs is vele semmi gond, mert hát ott leszünk éppen, rá is fogunk érni, ha a magasságos kaporszakállú is úgy akarja tán még szép idő is lesz... De izé.

Nem vagyok annyira biztos benne, hogy bírni fogjuk. Vagyis inkább abban nem, hogy én bírnám-e kondival :-(
Nos, ez miatt pedig szomorú lettem :-(

Elemeztem a dógot a gép előtt, itt van az eredmény, mire jutottam:
Először is az egész táv hossza, ami nagyjából 16 km.
Erről a tavaly nyári börzsönyi mászkálásunk jutott az eszembe, ami kevés híján 18 km volt. Na oda elég későn indultunk el, ebből kifolyólag későn is értünk le, szal ide mindenképpen időben el kéne majd indulni. A 18 km pedig elég fárasztó volt, bár az is igaz, hogy dögmeleg volt éppen... Szóval a hosszával nincs is akkora gond, mint amekkora lehetne; a tapasztalat azt mutatja, hogy 20 km-ig elboldogulunk valahogyan.
A táv hossza ellen szól, hogy voltam egy másik túrán is, még a kezdet kezdetén, amiben volt azért 600 méteres szintkülönbség is, aztán az eredetileg tervezett 15 km-ből már 10-nél eluntam a banánt & telefonáltam a tesómnak, hogy igazándiból eljöhetne ótóval megmenteni, lemegyek a faluba... Okés, szintén a dögmeleg játszott közre, meg az, hogy kevés vizet vittem (jaja, tanulópénz) meg úgy általában véve nem volt semmi érdekes az egészben.
Minden összevetve, a hossz miatt aggódok a legkevésbé.

Hanem itt van a szintkülönbség. Basszus.
A térkép szerint az első 4 kilométeren 800 métert kell mászni, ami durva, akárhogy is elemzem. Főleg mert nem is nagyon tudok mihez viszonyítani így hirtelen. Itt a faluvégi meredekebb rész, ahol állandóan kavirnyázunk, a térkép szerint 2 km-n 300 méter, na ha ez folytatódna tovább, akkor 4 km-n 600 lenne. Kerestem még egy adatot, milyen az amikor felmásztunk a Prédikálószékre, na arra az volt a találat, hogy 4 km-n 650 méter emelkedés. Ha ezekből indulok ki, akkor nem is olyan életveszélyes, mert mindkettőt simán megcsináljuk bármikor, különösebb erőfeszítés nélkül is... Itt pluszban vannak létrák & láncok is, amik segítik a gyors vertikális előrejutást :-D viszont nincs menekülő útvonal. Szóval, ha kidőlök valahol, akkor szépen vissza kell jutni az autóhoz, nyilván arra ahonnan jöttem (ami nagy szégyen lenne, na.)

Úgyhogy passz. 
Van még 3 hetem, hogy eldöntsem mi legyen végül, el merjünk-e indulni végképp... Ha más nem lesz, akkor felmászunk legalább az emelkedő feléig, ott van egy barlang, az fölött indul a biztosított rész. A barlang előtt meg majd meglátjuk, hogy mennyi ideig tartott & mennyira volt fárasztó... Nos itt tartok jelenleg. A következő dolog viszont az lesz, hogy a hétvégén kimegyek a faluvégi meredekebb részre, végigmegyek rajta, aztán megpróbálom magam elé képzelni az egészet, mekkorát kéne mászni Húsvétkor. Vagy pedig megcsinálom 3x egymás után, az vígan betakarja a 800 méteres emelkedést :-DDDDD ÁÁÁÁÁ mindegy. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése