2013. április 29., hétfő

nincs itt semmi látnivaló!


De nincs ám! Ááááááá, de nagyon tudok! :-D
Szóval elmentem mégiscsak szülőire. Igaz nem szadomazo bőrcuccokban, mert milyen az már, hanem felöltöztem tök konszolidáltan. Piros cigarettanadrágba, meg mindenfajta dekoltázst mellőző szűk fekete fölsőbe. Haha. Igaz, a szűk fölső alá került még egy fűző is, mert az mekkora buli, hogy csak tüdőből tudok lélelegezni, gyomron át nem, hát pihegtem rendesen, mint a régi könyvekben a grófkisasszonyok, cserébe olyan egyenes derákkal ültem a széken, mint aki minimum karót nyelt... Megérte a fűzőt bevállalni, a látvány hihetetlen volt, az tuti. Főleg mert megtoldottam a kis törpe méretemet még egy 10 centis cipősarokkal, hát ahogy számolom, a végeredmény 186 centi lehetett :-DDDDD No, ammá pedig nem elhanyagolható.
Pluszban jött hozzá a smink, ami tényleg elegáns & tényleg konszolidált, hiszen legújabb példaképem, Dita von Teese inspirált, ahogy a hajviseletben is... Őrület!


A folyosó feléről köszönt előre a tornatanár, hogy kezit csókolom, és elég muris volt ahogy bámult, mert alapból is egy fejjel alacsonyabb nálam, hát most épp két fejjel volt alacsonyabb. :-DDDDD 
Remélhetőleg az anyukák is elég kellemetlenül érezték magukat a jelenlétemben, bízom benne! Szal ez van. Eszembe jutottak ám a Route 66 szavai, hogyaszongya te vagy a legnagyobb nő akit ismerek - és nem csak alkatilag. Ezt elhiheted!
Nos akkor elhiszem! Wazzeeeee :-DDDDDD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése