2013. április 20., szombat

azért csak no

Megvagyok még :-D (mert ugye csalánba nem üt a ménkű, pont ahogy a rossz pénz se vész el... höhö)
Melóban beindult az öntözőszezon, érzem ám a térdeimben, meg az idegrendszeremen is. Na nem baj, valamiből élni kell! :-DDDD

Amúgy megint eláztam, a változatosság kedvéért, most épp fagyizás közben. De a francba mán, miért mindig akkor kell esnie az esőnek ha kitolom a képem melóból, ill. otthonról??? Holnapra tervezünk valami laza túrát, szerintem ide a Börzsönybe, mert hát semmiféle előkészületek nem történtek ezügyben idáig :-D Nagyon laza vagyok mostanában, na.
A lazasághoz nyilván hozzátesz a Tom Ford is egy jó nagy lapáttal, mert megjött a drága (télleg drága, szarrágás el ne hagyj! :-p) ami miatt minden áldott reggel puccparádéba vágom magam, belőtt frizura & szép smink vonalon. Ettől aztán megnőtt a napi hódolók száma,  lassan túllépem a fénykoromat idéző maximumot is. Igaz, semmi értelmes hódoló nem bukkant elő a nagy semmiből, de a nasságos úr azt mondta, hogy szerinte kimondottan veszélyes vagyok mostanában... :-D A nasságos úrban tombolnak a tavaszi hormonok, hát nem alapozok az állításaira, ezt csak halkan teszem így hozzá :-DDDDD

Szóval ez van. Nem sok semmi. Továbbra is járok futni - szigorúan teoretikusan, mert gyakorlatilag mindig oda lyukadok ki, hogy fáj a lábam a sok talpon állástól, majd holnap... Na de ami késik nem múlik! :-))




PS: Nem csak teoretikusan futok, hanem teoretikusan súlyzózok is! Ez mán a vég kezdete! :-D Az ötlet onnan jött, hogy volt 1 percem ábrándozni (mert mindig mindennek az az oka, hogy nagyon ráér az ember) aztán megfordult a fejemben, hogy milyen fasza lenne a Maiden koncerten olyan izmosnak lenni, mint 5 évvel ezelőtt voltam... Később, amikor megint volt 5 percem, arra a következtetésre jutottam, hogy ezek az izmok megvannak valahol, wazze, csak jelenleg nem látni őket :-DDDDD Szal elő kéne varázsolni valahogyan, ami bizony csak súlyzókkal lehetséges. A gond az, hogy nem csak az izmaim porosak, hanem a súlyzók is csupa pókszarok ott a szekrény alján - tudom mert megnéztem őket tisztes távolságból :-DDDDD Ááááááwazze. Erőt kell vennem magamon, mert így biza nem jutok egyről a kettőre. Én minderre alig 2 hónapom van. Hát majd meglátjuk, egyenlőre 50% esélyt látok a sikerre :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése