2013. április 24., szerda

amikor a fagyi visszanyal

Mert mindig visszanyal, akárhogy is nézem a dógot! Így jártam! :-o
Lelkendeztem a múltkor a szuper rádió miatt, amit melóban hallgatunk. Na, mi történt?! Le se merem írni.

Aszongya a vérszopó denevér, hogy ő akarja hallgatni a Klassz FM (nemtomhogyírják, de késztetésem sincs hogy utána nézzek, bocs) reggeli műsorát, merazmilyemmarhajó. Nem tudom kideríteni, hogy talált ilyen baromságra, tuti olvashatta a Kiskegyedben vagy tudomisén miket olvas ez a szerencsétlen nőszemély. Óóó te szépszemű szűzmária, hogy kinek ártottam!!!
Szal mostanában kultúrzene helyett ez az irritáló ripacskodás megy!... Megalapozza a reggeli gyilkos hangulatomat, de most komolyan. Többször is lázadoztam, de a kollégák - ezek a drágák - aszonták hagyjam a bánatba, hadd hallgassa!...
Szal le kell minden nap nyelnem a békát, mindjárt éhgyomorra, a kávé mellé. Jajajajajaj.

Na de aztán vége a műsornak, jön a vérbosszúúúúúú! Hehe! Mert van ám nekem 32 gigás okostelefonom, na telepumpáltam jobbnál-jobb zenékkel, sőt odáig mentem hogy kölcsönkértem a raktáros gyerek hangfalait! :-D Szal 10:01-kor rákötöm a telefont a hangfalakra, aztán ami a csövön kifér! Nem szórakozunk itt a továbbiakban semmiféle rádiókkal, de nem ám! :-DDDDDD
Volt már trash metal nap (Sepultura összes művei), nu metal nap (Fear Factory összes, mert nincs kedvem válogatni, belenyomom a mappát a telóba, aztán csáááá), heavy metal nap (Iron Maiden összes), holnap nem vagyok melóban de pénteken punk nap lesz (Dead Kennedys & Exploited), már tudom előre :-DDDDD És ha még nem elég, akkor lesz folk metal nap is, mittudomén, a Korpiklaani régi cuccai elég hallgathatóak, és indusztriális metal nap is lesz, wehehe, pl. egy kis Laibach nem árthat meg senkinek, még a vérszopó denevérnek se! :-DDDDD Raktáros gyerek mondta, hogy némi HC-vel és egy telefonnal hozzá tud járulni a játékomhoz, szal valószínűleg több HC napot is megejtünk a közeljövőben. Mondtam neki hogy RATM-al kezdhetnénk... :-DDDDD
A qwaannyát a denevérnek!!!!!!!!!!!!!

PS: Dope nap is lesz... :-D Nyugodtan hallgathat Dope-ot, olyan hügye hogy nem tud angolul, ergo azt se érti hogy neki szól a nóta... :-DDDDD
Mondtam én már többször is, hogy nem kell piszkálni az alvó kecskebakot, mert netalántán felébred!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése