2013. április 29., hétfő

szegény én!

Megyek szülőire basszus. Már tegnap óta egy ideg vagyok miatta, alkudoztam a boszorkánnyal hogy hadd ne kelljen, de ő ragaszkodott hozzá... Áááááááá!
Legalább kiraktam a FB-ra a kedvenc képemet. Miheztartás végett. Magamról :-DDDDD Örüljön csak nekem a sok tanító néni!
Igaz, a nászutunkon készült a kép, Hollandiában, 97-ben (assetegnapvóóóót) de nincs ráírva a dátum :-DDDDD Akár tegnap is készülhetett volna. Hehe.

PS: Az lenne az igazán buli, ha pont így nyakörvben mennék (ez a képen már nincs meg, de van másik!) meg nittes csuklószorítóban, bőrgatyában, vasorrú bakanccsal, ahogy illik, és van egy tökjó pókháló mintázatú átlátszó fölsőm is... Wehehehe :-D Kár hogy ennyire kispolgár vagyok, aztán koncerten & hétvégi kocsmázáson kívül máshol nem merem bevállalni... Bezzeg a régi időkben még melóba is így jártam :-D Megöregedtem, na!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése