2013. április 5., péntek

majdnem világvége

Mióta visszaállították az órát, azóta határozottan felgyorsult itt az élet, olyannyira, hogy nincs időm semmire :-D Mondjuk nem is baj. Történt pár dolog azért, na.

Először is, megnyírtam a bolhást. Saját kezűleg & jó rövidre.
Az úgy volt, hogy elég rondán nézett ki a Mukk így tél végére (?) hát gondoltam jó lesz kicsit rendbe hozni. Kerestem is egy kutyakozmetikust, (az egyetlent a városban), na felhívom mi a helyzet. Hát basszus. Olyan lekezelően beszélt velem a telefonban, hogy ihajj, el is döntöttem hirtelen, hogy az utolsó utáni esély lesz, hogy hozzá vigyem a dögöt. Az is biztos.
Nomármost, nem állhatom a flegma stílust, főleg azoknál nem, akik így vagy úgy de a pénzemre pályáznak. Én is tudok tök normális lenni a bótban a vevőkkel, höhö, és néha biza elég nehezemre esik, de hát a pénz beszél, én meg erőt veszek magamon, ugyebár. Szóval velem ne dumáljon félvállról senki, akinél épp egy X összeget (jelen esetben 20 eurót) akarok ott hagyni... Na nem?
Hát ennél a pontnál gurult el a kis tablettám, megfogtam a Mukkot, felpakoltam a szerelőasztalra, szépen kikeféltem a szőrét, azután pedig megnyírtam, pont ahogyan elképzeltem... Elsőre nem is lett rossz, mert határozottan jól sikerült :-DDDDD
Második lépésben idecsattogtam a géphez, aztán megrendeltem a létező legolcsóbb akkumulátoros hajvágót (11 euró, LOL!) mert úgy gondolkoztam, hogy ha jó az embereknek, akkor a kutyának is kiválóan megfelel, nem kell a annak 150 eurós szőrvágó, amit az ebtulajokra akarnak rásózni................ Másnap elhozta a futár, nos másodszor is felpakoltam a Mukkot az asztalra, aztán szépen kijavítottam a mesterművet és meg is voltunk. Én, mint tök laikus, nem mondanám rá hogy nem kozmetikus csinálta 20 euróért... Höhö. Kiállításra & egyéb helyekre pedig nem jár, mert igazi kutyaéletet él továbbra is, amiből kifolyólag napi több balhé adódik: mijazistent ástál az oleander cserepébe te dög??? Hová tűnt a lábtörlő??? Mi ez a qwa gödör itt??? Ésígytovább... :-DDDDD

A kutya rövid szőrén felbuzdulva - és a tavaszi (?) megújulás jegyében elmentem fodrászhoz, levágatni a hajamat. Elég tűrhetően sikerült, de volt ettől már jobb is, erre jutottam.

Végezetül pedig pánikba estem, amikor bekukkantottam a gardróbba. Nem találtam ugyanis egyetlen polár pulcsit se odabenn. Na basszus, világvége gyön, gondoltam rögtön. Ilyen még az életben nem fordult elő, mert hát van egy gyűjteményem az újrahasznosított PET flakonokból, az is biztos! :-D Végül csak meglett, mert rövid gondolkodás után rájöttem, hogy ami nem lóg a szárítón, meg nincs a mosatlan között, azt úgy döntöttem nem hordom többet & elpakoltam még a múltkor, amikor azt hittem hogy vége van a télnek... Na innen jött a kétségbeesés. Aztán meglett a 3 tiszta polár, höhö, volt mit felvennem, hát mehettem is a falu végire árvizet nézni kutyástul, a katasztrófaturizmus & napi kutyasétáltatás keretein belül :-D

A leges-legfontosabb meg majdnem kimaradt wazze:
MEGYÜNK IRON MAIDEN KONCERTRE!!!!!!!!!! wááááááááááá!!!!!!!!!
Bruce Dickinson pedig... Hát megérne pár ajtócsapkodást, az is tuti! :-))))) Szivem csücske ez a pasas! 9 milliárd ember van a világban, de hozzá hasonló nincs még egy, arra megesküdök. Ha írna egy könyvet pl. arról is, hogyamanóba tudja összehangolni a viselt dolgait, amik mind-mind tök más szellemi & testi síkon mozognak, hát nagyon szivesen elolvasnám! :-)))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése