2013. április 26., péntek

extrém sport

Hát basszus. Voltam tegnap Bp.-n, mert muszáj volt. Ha nem muszáj, ugyan nem megyek oda, a világ minden kincséért sem, mert ettől borzalmasabb várost nem ismerek! :-D Na mindegy, így jártam.
Viszont ami igazán elképesztő, legalábbis számomra, ecceri parasztgyereknek: mi a jó abban, ha valaki biciklizik a totál fullra beállt Nagykörúton??? Édesjóistenem! Mert a közlekedés módja nem változott a fővárosban, az egész belváros egy hatalmas dugó volt tegnap délután, na ehhez még hozzájöttek a kamikaze-biciklisták is.
Én úgy tartom, hogy a drótszamár tényleg jó dolog, például itt a faluban, vagy kihalt utakon, ahol napjában kétszer megy egy ótó, plusz kellemes tájakon, BICIKLISTÚTON is fasza ügy, na de hogy mi az élvezet a Teréz körúton, amikor még a villamosok is leállnak, wehehe, mert a mentő a villamossíneken közlekedik?... És mindezt úgy, hogy az én szememet még a klimatizált Kókuszban is csípte a szmog... Hát hiába na. Nem szokta a paraszt a szántást koszos levegőt.
Ezekkel a biciklistákkal meg úgy voltam, hogy ha elütöm valamelyiket, ami igen könnyen előfordulhatott volna, de nem hal meg véletlenül, akkor kiszállok az ótóból & saját kezűleg fojtom meg. Komolyan. Basszus elütöm a szerencsétlen hülyét, mert ő elfél ott, ahol az autók tükrei is összeérnek, mert lehúzódni ugye nincs hová, és még nekem lesz belőle problémám, mehetek börtönbe vagy ilyenek. Akkor inkább megfojtom, legyen benne egy kis élvezet is... :-D Ehhhhh.
Amúgy meg a belvárosban bicajozás nem extrém sport. Bezzeg a síelés az igen, ahogy a trekking is. Ugyan mivel veszélyesebb az, ha kimegyek mászkálni egyet az erdőbe, mint ez?... Nonszensz a világ.

Na hazafele eldöntöttem, hogy elég ebből, eljövök Dobogókő fele, az lesz a legjobb. Persze, hiába tettem indexet jóval a Nyugati tér előtt, hogy esetleg a Váci útra valahogyan lefordulhassak, és ne a Margit hídon kelljen szopnom, hanem a Megyeri hídon átkelhessek nyugalomban - hát nem. Nagy hiba volt a Kókuszon a szlovák rendszám. Még véletlenül se engedtek be, na nem ám! Persze Trianon miatt naponta sírni lehet, de átengedni a jobb sávba - na azt nem lehet. Hogy ott rohadjon meg a tót ahol van! Mondtam már sokszor, hogy a magyartól undokabb nép nincsen!!!!!!!

Szóval akkor lett az ügyből Margit híd, na jól van, beállva az is mint a barom mert hát művészet volt az Árpád fejedelem útra lefordulni... Itt mondtam hogy okés, akkor megyek Dorognak ha már itt vagyok, hát ez is hiba volt :-D Hatalmas hiba! :-D A Bécsi út is komplett be volt állva, egészen Solymárig, olyan szinten, hogy 1 óra 10 perc alatt értünk a solymári Auchanhoz. Ez a bozalmasan sok 55 km-t hazáig pedig egész pontosan 2 óra 5 perc alatt teljesíettem a Dohány utcából a ház elé...
Elszomorító állapot. Van mire büszkének lenniük az ott élőknek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése