2013. május 1., szerda

ünnepnap

Három ultrakemény nap vár rám... Enyém a raktár, mert a raktáros szabizik. Igaz is, minek ide súlyzó, ha lesz ingyen fitnessz?! Jajajajajaj.

Ma legalább annyit lazsáltam, ami elég lesz egész hónapra. Hehe. Először is eldöglöttem a tévé előtt, na de olyan szinten, hogy hajnali fél négykor keltem fel, mostam fogat, aztán aludtam 11-ig az ágyban tovább... Mivel ebben az évben többé-kevésbé pontos napirend szerint élek, hát tuti nem fordult elő hasonló dolog az elmúlt időszakban. Nagyon tudok.
Délután elmentünk kincset keresni a boszorkánnyal, mert halálra unta magát ő is. Már fel se teszem a kérdést, hogy kire ütött a gyerek! Ült a J1-ben, kezében a GPS, benne a következő láda koordinátái, én meg próbáltam megfordulni egy baromi keskeny erdei úton. Na hatszor kellett alászednem, mert se beesni nem akartam, sem végighúzni a Kókuszt a bokrokon, szal variáltam ott egy helyben, erre aszongya a gyerekem halálkomoly pofával: még mindig 10 km a célig :-DDDDD
Jajdemarha! :-DDDDD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése