2013. május 10., péntek

orgia

... na nem az a jobbik fajta, hanem az illatok orgiája van éppen. Odakinn.
Onnan tudom, hogy voltam a blökivel sétálni az előbb, csak így a faluban, mert meló után úgy elaludtam mint akit fejbe vágtak, pedig eredetileg kutyasétáltatást terveztem, csak előtte hogyizéééé, pihenek egy kicsit... :-DDDDD
No. Erősen törtem az agyam, de nem emlékszem hogy melyik fa mikor szokott virágozni; minden esetre úgy rémlik hogy nem így egyszerre az orgona, a bodza, az akác meg a hársfa is! Nagy kár hogy nem vagyok botanikus, mert akkor tudnám a választ, így meg nem tudom. Ehhhhh. De az a bódító illat odakinn jobb, mint akármelyik egzotikus parfüm, de komolyan!!!

Holnap nincs meló, szinte hihetetlen, lesz helyette Rám-szakadék. Attejóég!
Barátnőm fejéből pattant ki ez a marha nagy gondolat, aztán hiába próbáltam neki magyarázni, hogy marha jó hely a Rám-szakadék, az okés, de oda nem szabad hétvégén menni, csak hétköznap! Aszongya mert miért nem. Mondom a tömeg miatt, ami teljesen élvezhetetlenné teszi a helyet! Aszongya ez baromság, ő még sose volt ott, holnap megyünk!
Próbáltam menteni a helyzetet, hogy okés, de akkor menjünk nagyon korán, hogy még mások előtt odaérjünk, aszongya ő most szabin van, nem kel ezért hajnalban. Hát jó. Mondom akkor menjünk későn, viszünk lámpát meg ilyenek. Erre amondó volt, hogy én egy ütődött vagyok, este ő már kocsmázni akar :-DDDDD Hát akkor csak vonogattam a vállam, ahogy gondolja, én szóttam!... Viszont most néztem időjárást, miszerint holnap esni fog, ergo nem lesz tömeg, mehetnénk éppen esőben is, megjárjuk mielőtt komplett átáznánk. Írtam a csajnak, mire visszaírt, hogy felejtsem el, esőben nem megyünk sehová :-D Ehhhh. Abban maradtunk, hogy majd délelőtt meglátjuk. Nehéz vele basszus. Azt hiszi, odahaza van Tirolban, klettersteig meg minden, hát majd meglátja. Höhö.

Közben terveztem egy fasza túrát, azt már csak magunknak, Vaskapu szikla-Pilistető vonalon, de az előrejelzések szerint vasárnap is esni fog. Csessze meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése