2013. május 17., péntek

mik nem vannak

Hát a héten ma először élveztem a melót, igaz jobb későn, mint soha :-) Volt egy olyan eset, ami igazán feladta a leckét. Mézmelegítőt kellett bekötni. A méhész úgy álmodta meg, mint egy központifűtésrendszert, csak kicsiben: kábé 80 liter forró vízre, szivattyúval, tágulási tartállyal, biztonsági szeleppel, ahogy kell.

Végülis ilyet még az életben nem raktam össze, örültem is neki hogy végre nem a napi rutin, hanem valami egészen más... A végeredménye csodálatos lett: egyrészt befért a tervezett helyére, másrészt pedig nem volt rajta egyetlen fölösleges kötés sem, szóval el voltam ragadtatva. Az ilyen kihívások adják a sikerélményt, hogy hát basszus, a szakmám csúcsán vagyok :-DDDDD
Ettől jobb talán csak egy kombinált fűtés volt, négyutas osztóval, komplett talajfűtéssel, na az tényleg csodálatos volt, ahogy összeraktuk ott a pulton alig másfél óra alatt... A szerelő is szuper volt, mert amikor kész lett, lefényképezte & elhozta megmutatni, hogy nézzem meg, ez az eredménye a gondolkodásunknak, a falba építve... A NASA űrbázis jelentéktelen semmiség ahhoz képest, mert az nem króm könyökekből állt, minden úton saját manométerrel és biztonsági szeleppel... Áááááá... Az volt talán a legemlékezetesebb ügy a bótos karrierem alatt, azután a reneszánsz szökőkút, és most ez a mézmelegítő. Szóval minden okés, egész nap a föld fölött lebegek pár centivel, csak úgy :-))

Volt még egy nem semmi dolog, mert jött egy bácsika, olyan ápolt kecskeszakállas, hatvanas vénember (aki még megnyalná a sót, naná), aztán kapásból leigazoltatott, miért nem voltam ebben meg amabban a bálban februárban, mikor előtte mindig ott voltam. Hűbasszus, gondolkodtam, nyilván azért nem mert egy porcikám se kívánkozott, na de hogy ezt valaki ennyire számon tartja még májusban is, méghozzá olyan akit még az életben nem láttam --- hát nem tudom. A kolléganőm is kibukott rajta, aszongya hallod, az öregúr megjegyzett téged alaposan. Hát hogy miknemvannak!...

Volt több eset is, de az mind rutin, ami nem érdemel különösebb említést. Ma valahogy kanosabbak voltak a pasasok mint más napokon, hihi!...
Holnap még meló délig, azután vasárnap mégis lelépünk a Vaskapu-sziklához, legalábbis az előzetes tervek szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése