2013. május 13., hétfő

a bestia száma

Háááát, nem sok jó volt az elmúlt hétvégében, de komolyan. Tudtam én, hogy jobban járok, ha sportprogramot tervezek ilyenkorra, nem pedig alkoholizálást... Jaj! :-DDDDD
A sportprogram nem volt realizálható, mert szakadt az átok eső, hát maradt a kocsmázás, aminek nem lett jó vége, mert kegyetleneül berúgtam. Ehhh. Olyan szinten, hogy a nappaliban aludtam ruhástul, és másnap nem mertem megnézni a telefonban a képeket, mert akkor szokott következni a meglepetés basszus! :-DDDDD Más ellenállhatatlan késztetést érez, hogy részegen a maradék haveroknak telefonáljon, esetleg az exeknek írjon idióta sms-ket, na én elázott állapotban fényképezek, már zsenge fiatal korom óta... Hiába no, a kreatív lélek!... Viszont az évek folyamán megtanultam, hogy tán jobban járok, ha nem vagyok kíváncsi a képekre, mert olyan dolgok derülnek ki utólag, amiket jobb lenne soha meg nem tudni! :-DDDDD

A szombati termés elég gyászos lett, de semmi extra nem történt ezek szerint, gyors lefolyású eksön volt, és még a taxist se molesztáltam, höhö. Másnap kemény nap volt, ajajajajaj, de a kreatívság csak nem hagyott békén, hát gyártottam magamnak online pólót. Micsoda dógok vannak, nem győztem csodálkozni :-DDDDD
Szuper ügy ez a póló dolog, mert akármilyen polgárpukkasztó szarságot kreálhatok ha épp úgy adódik. Most ez egy tök szolid póló lett, kezdetnek marha jó!
Az úgy volt, hogy akartam egy Iron Maiden pólót, nézegettem is őket, de valahogy mindig oda lyukadtam ki, hogy nem való az nekem, öreg vagyok én mán a metálosdihoz. Aztán megtaláltam ezt a honlapot és ez lett a végeredménye:

Ilyet simán hordhatok! :-DDDDD Aki nem ismeri az Iron Maiden összes műveit, annak nem mond semmit, legfeljebb fennakad a 666-on... Aki meg ismeri, az vigyorog egyet és kész :-D Végülis, Bruce is simán lerádiózta az irányítotoronnyal leszállás közben, a hügyeállat :-DDDDDDDDDD
8:25-nél, ááááááááááááádeszeretem

Szóval ez a kis intermezzo inspirált a pólógyártásban, valószínűleg még a héten elküldik. Alig várom!!!!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése