2012. február 2., csütörtök

javíthatatlanok vagyunk

... vagy mifene!
Ma megkezdtük a hosszú hétvégét. Úgy döntöttünk, hogy magasról teszünk a hidegre (van tél minden évben, akkor meg nem értem mijabánatnak kell azonnal a zokni szárára kakálni!) meg a havazásra, amitől a magyar média izgalmi görcsbe rándult; na meglestem mennyi lesz az hó itt minálunk konkrétan; nos 5 centi, az is csak 40% eséllyel... Jáááááj!
Szóval ma meló után mentünk úszni egy nagyot, ami tényleg nagy volt, érzem a kellemes fáradtságot mindenhol. Hazaértünk, kipakoltam a cuccot, ugyanazzal a lendülettel bepakoltam a síholmit, mert holnap hajnalban irány a pálya! :-))

Ja, közben gyártottam még szendvicseket, reggel teát, aztán beöltözünk melegen meg ilyenek. Az is biztos, hogy nem tágra nyílt szemmel fogjuk lesni az ablak mögül, mikor is jön a végitélet napja (5 centi hó formájában, amin még szánkózni se lehet, mert kilátszanak a fűszálak basszus!)
A szombati programot még nem tudom, csak este derül ki hogy melózunk-e vagy nem. Ha nem, akkor van tervben egy kincskeresés, esetleg egy szánkózás (ha neadj isten 10 centi hó hullana!) a vasárnapot pedig nem tudom.
A nap megállapítása, hogy muszáj lesz rendelni úszócuccot Angliából, ha tényleg heti szinten akarunk járni uszodába. Csak legyen már tavasz & kezdjenek el az emberek tatarozni - ezt a -15 fokot mi rendeltük, hogy faggyon szét az is, ami egyébként nem szokott! :-DDDDD

2 megjegyzés:

  1. Ideális az alkalom, hogy meglátogass. Itt olyan csudára neked való hó van, hogy azt el se hinnéd. 35-40 centi, és egész nap esik, a hólapátolástól már lassan az elsorvadni készülő izmaim is újra erőre kapnak... :-P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is akad valamennyi, mondjuk úgy 20 centi esett le végül, a megígért nemtomhány méter helyett. A hósöprésen is túl vagyok, többszörösen, de az nálam pusztán hobbi :-)))))))

      Törlés