2012. február 28., kedd

49 kiló

Szerintem 49 kiló mindenből sok, hát még koszos ruhából!...
Istenbiza ennyit mostam ki tegnap & ma. Mint valami mosómedve :-( Az eredmény egy egyszerű szorzásból született meg, hogyaszongya 7 adag, egy adag 7 kiló. És azt már csak igen csendben merem ideírni, hogy maradt még holnapra is kettő: de ezek nem síelősek, hanem ágyneműk & töröklözők itthonról. A mosás gyászosabbik fele a holmi elpakolása, ami szintén megtörtént. Kár, hogy nem számoltam össze, hányszor másztam meg a lépcsőt az emeletre.......... Wazze.
Amúgy meg először sokalltam ezt a 49 kilós eredményt, de azután utánaszámoltam, hogy ha nyaralni megyünk, akkor a repcsin 20 kilós bőrönd a fejadag, szal hármunknak 60 kiló, akkor meg nem is annyira életveszélyes. Bár, a nyári üdüléseket megússzuk pár tiszta pólóból, fehérneműből, papucsból meg szandálból, nem úgy mint a téli vakációt, hogy számtalan termó meg polár rongy, napi 2 zokni, ajajajajaj...
Amúgy meg örülök a rendnek, és tojok rá hogy le akar szakadni a hátam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése