2012. február 9., csütörtök

Mátyás királyné






Újabb titulust osztottam ki ide magamnak, de ez most azért van, mert többet járok lassan Visegrádra, mint Mátyás király anno :-DDDDD

Igaz, reggel még épp a temetésemre igyekeztem a nődokihoz szűrővizsgálatra, de megörvendeztetett, hogy egészséges vagyok mint a makk, akkor meg semmi hiba. Miután a temetésem alkalmából szabadnapot kaptam és 10-re már tudtam a nagy hírt hogy megmaradok, akkor folytattam a lődörgést a városban. Voltam bankban, postán, szoláriumban & úgy globálisan azt vártam, mikor végez a boszorkány suliban.
Ma rövid napja volt, a nasságos úr is szabaddá tette magát délutánra, aztán tőle jött a világmegváltó ötlet, hogy ha neadjisten túlélem a szűrővizsgálatot, tán elmehetnénk Visegrádra síelni egyet. Okés, voltunk múlt héten vasármap szánkózni, de hogy most síeljünk egy cseppet a kis dombocskán; jó a hó & nem lesznek sokan.
Mondjuk ebben igaza volt. Fél egykor útban voltunk családilag a pályára, aztán csúszkáltunk ötig. Nem tudom hányszor jöttünk le, de a boszorkány nagyon belezökkent a dógok menetébe. Öröm nézni ahogy sílécen közlekedik :-))

Okés, tegnap is öröm volt nézni, amikor épp sulibálba ment, izéééé, nagylányosan. Dr. Martens bakancsban. Höhö.

1 megjegyzés: